Wedding day

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, eller hva jeg skal si.. Helgen var FANTASTISK! Mitt absolutt største og stolteste øyeblikk. Nå er vi endelig gift og jeg har aldri følt en lykke som det her før. Dagene etter bryllupet er som en boble, jeg er ikke helt ute av den enda, men jeg er mer klar i hodet og kan skrive noen få ord i det minste. Dagen var alt jeg kunne drømt om- og mer. Som sagt er det vanskelig å sette ord på alt, jeg har vært helt utslitt disse dagene i etterkant fordi det har vært så mange inntrykk og følelser og fordøye.

Dagen startet med at forlovere kom på hotellrommet mitt sammen med frisør og fotograf. Seremonien foregikk i rådhuset og det var kjempekoselig. Jeg har aldri vært der før og kun vært i kirkebryllup, men det var en utrolig fin seremoni. Deretter var det fotografering og middag- og selvfølgelig United kamp! Faktisk litt skuffa over at enkelte trodde at jeg ikke skulle se kamp 😂 Dagen jeg og Alex møttes hadde United nettopp slått Bournemouth 3-1 og dagen vi gifta oss vant de 5-2. En liten og morsom detalj 😊

Og etter det smalt det ✨🥂💍🍾

Jeg og Alex har hatt overtenning til de grader før bryllupet for vi hadde nemlig leid inn BJARNE BRØNDBO for en liten intimkonsert! Vi har holdt det hemmelig og gleda oss så sykt, de som kjenner oss vet at vi elsker Bjarne begge to så at vi fikk han til bryllupet vårt et helt sjukt. Alle i lokalet klikka helt da han kom inn og fra da var det full fest.

Og for å toppe det hele hadde Anders og Camilla ordnet «en liten overraskelse» med Åge Steen Nilsen som hadde en halvtimes Queen-medley og det var allsang fra start til slutt. Altså, det var så bra! Vet liksom ikke hva annet jeg skal si enn at det var helt sjukt.
Vi avsluttet timene med full dans og Norges beste pianomann (Calle Reiler) som sang slagere til sent på natt. En ubeskrivelig og uforglemmelig dag!

Jeg har postet mange bilder på Instagram (@annmari_olsen) men her er noen smakebiter

Tusen takk til Anders og Kjentfolk http://www.kjentfolk.no for lokale og full tilrettelegging av tidenes fest! Skal du noen gang ha en stor fest så er dette stedet og folkene du bør kontakte! Takk til DjKinder som startet kvelden med partymusikk og til Martin som har tatt fantastiske bilder hele dagen! (@lonnmartin på Instagram) og til sist, men ikke minst, tusen takk til Sigrid (http://www.instagram.com/sigridisabell ) og Nuro Diamonds (http://www.instagram.com/norudiamonds ) for utrolig service! Dere har vært her fra starten av, fra å finne forlovelsesring (uten at jeg visste om noe), til gifteringer og smykker på den store dagen ❤️ Alt var perfekt – sjekk ut @sigridisabell og @norudiamonds på Instagram om du trenger en gave til deg eller noen nære. De har alt du kan tenke deg av smykker og de gjør også om dine egne smykker om du ønsker forandring, og de er et norsk og lokal liten bedrift som virkelig står på at du får akkurat det du ønsker deg.
Det er ikke bare bare å organisere bryllup, men vi fikk så utrolig god hjelp av alle over her, de ville bare vite hva vi ønsket og så tok de av seg alt slik at vi kunne nyte dagen uten om å stresse med en verdens ting.
Tusen takk for alle gratulasjoner, jeg er helt satt ut av at så mange vil oss så godt. Vi setter utrolig stor pris på det ❤️❤️

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Wedding day

  1. Gratulerer til begge to, med en 100% vellyket kveld og for ett program 🤩 samt å få med seg kamp( en nytelse å se United om dagen ). Dette må jo være perfekt!!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top