First united game and my bachelorette party

For. en. helg!! De som følger meg på Instagram har vel fått med seg at jeg hadde utdrikningslaget mitt på lørdag. Og takk og pris for at jeg kun gifter meg en gang for jeg er usikker om jeg hadde klart en ny runde. Olsens siste kveld ble uten tvil feiret med stor stil og det er en kveld jeg aldri kommer til å glemme! Forloverne har virkelig stått på og fortjener all ros <3 Det er vel klisje, men jeg har de beste vennene, hver eneste en er helt fantastisk og de gjorde dagen min helt perfekt!

Dagen startet med champagne-frokost hjemme hos meg, etterfulgt av brunsj på Michaels som er nabobygget. Så er det vel ikke et utdrikningslag verdig uten noen overraskelser så de tok meg ned i et musikkstudio (!!) hvor jeg spilte inn min helt egen versjon av DDE “rumpa mi”, til ikke å eie sangstemme så storkoste jeg meg og det er noe av det morsomste jeg har gjort. Deretter ble det full fest med en stripper på besøk selvfølgelig haha og kvelden endte med middag og hundre drinker på Bar. Min siste fest med jentene før bryllupet ble suksess! Jeg var så sliten av alle inntrykkene i går så jeg sov mesteparten av dagen. Jeg var ganske så takknemlig for å ha Alex som ryddet og ga meg mat, det hadde jeg ikke klart på egenhånd i går.

Jeg er som dere vet, ikke vant med å dele så mye privat, jeg trives med å ha det private nettopp privat- men jeg synes jo også det er koselig å dele ting fra livet mitt og spesielt dette med bryllupet. Det er noe man opplever kun en gang og det jeg og Alexander har sammen er virkelig noe unikt så det er selvfølgelig noe jeg er ufattelig glad for, og stolt av. Så jeg kommer nok til å dele litt mer fremover, men det er viktig med en balanse også. Livet mitt er så mye mer enn det man deler på sosiale medier, og slik liker jeg å ha det.

Og ja, fotball er også tilbake- endelig!! Det var en noe spesiell følelse fredag, hetebølge i Oslo og absolutt alle jeg kjente var ute å drakk øl og så kampen. Jeg derimot så den alene hjemme fordi jeg hadde på forhånd tvingt forloverne mine til å si når datoen for ulaget var haha. Så jeg ville selvfølgelig være i form til det så jeg så kampen og la meg rett etterpå. Ekstremt deilig å ha fotball tilbake, men fotball uten fans på tribunene er meget anti-klimaks. En enorm stemningsdreper.. Og jeg er også skuffet over at United ikke tok 3 poeng, de hadde vært veldig godt å få med seg.. 1 er selvfølgelig bedre enn ingenting, men de resterende kampene må vinnes. Vi har heldigvis et overkommelig kampprogram så forhåpentligvis klarer vi topp 4.

Those who follow me on my social media have probably seen what kind of weekend I’ve had. Thank god I’m only getting married once because I don’t think I would survive one more bachelorette party 😂

With that said it had the best day ever!! It’s cliche, but my friends are the best. How they managed to make this day so perfect and especially with all the restrictions because of Corona is amazing!! Well done ladies ❤️
It was full party from 10am until… I have no idea 😂 I kept saying to myself “imagine you’re in Manchester, you’re used to be day drunk” 😂😂

It started off with all the girls coming over to my place and we had champagne breakfast, they all were dressed in the same tee and had made one special one for me as well. We had a walk down to my favorite brunch place were we continued with champagne brunch. And it’s no bachelorette party without any surprises I guess so afterwards we went to a studio where I recorded my very own song with the melody of my favorite Norwegian band DDE 😂 Watch out Rihanna…. And of course the day followed with a big party with a surprise guest (read: stripper🙄🙄) 😂😂 then out again to my favorite place at night time for some food and many, many drinks 😂 The last party for OLSEN went down in the history books and I’m ready for a new chapter in life😅

Yesterday I was a sleep most of the day and thank god for Alex, he cleaned up at home and gave me food and comfort 😂 I guess it was so many impressions to deal with that made me so tired. To have so many friends being there for you is not something I take easily. One step closer to our marriage now and from 1-10 on the emotional scale I’m 10+! Not stressed at all, we have arranged that everything that needs to be done is taking care of by professionals so all I basically have to do now is to work on my tan 😂👌🏽

It’s strange to write so much about my private life now because it’s something I like to keep private. I love to share stuff from my life, but Aleksander is the best thing that ever happened to me and I also want to just enjoy that without having the need to post it on social media. But with that said, what we have is truly something unique and all our single friends wants to find love again because of us so I’m also so proud of what we have ❤️ I guess it’s all about the balance, but my social media is basically about my passion for sport and it will continue that way with some glimpse of everything else.

And yes, football is also back! Haha it was the strangest feeling I had on Friday because everyone of my friends were out drinking beer and watching football, but because I had forced my bridesmaids to tell me the date of my bachelorette party (😂😇) I knew I had to get up super early the next day so no beer for me! I watched the game home and alone! And let me just say football without fans are so boring!!!!!! I’m glad we fought back and got a draw but of course I’m disappointed not going home with 3 points. The highlight was POGBACK!! He made a huge difference when he came on and I’m excited for the rest of the season! I understand 100% that he started on the bench but of course when a game isn’t 100% perfect the critics are back 🙄 is it that hard to understand that he needs to be matched easily? It’s a massive pressure on the players now with so many games to come, back if he had started and wasn’t ready, I can’t imagine what the Ole out clowns would have said. He can’t win with that kind of “fans” but I back his decision and especially with Fred and McTominay being so good before the break. I guess Pogba will start on Wednesday and I can’t wait for another game, this time at Scotsman with a beer in my hand 😄😄

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top