When two become one

Jeg startet å skrive det innlegget her for en god stund siden. Jeg er, som jeg har sagt tidligere, ikke så vant med å dele det aller mest private i livet mitt. Men det er samtidig veldig godt å skrive ned noen tanker.. Jeg er så følsom for tiden at jeg føler at hjertet og følelsene mine sitter utenpå huden. Det kommer fort tårer og hodet er fullt med nerver, tanker og følelser. Forventninger og glede.
I morgen gifter jeg meg med drømmemannen min, mitt livs kjærlighet. Jeg er så takknemlig for hvordan livet mitt har blitt. Da jeg møtte Alexander så hadde jeg gått i gjennom en ganske hard og vanskelig periode. Jeg var følelsesmessig tømt og ødelagt og trodde helt oppriktig at den store kjærligheten ikke fantes for meg. Selv om man har vært i forhold eller relasjoner der man er glad i andre mennesker så var det bare stang ut på akkurat kjemi og dyp kjærlighet. Alexander sa noe som var så sårt, men som jeg absolutt kjente meg igjen i og det var at vi begge følte det slik og at selv om vi hadde et fint og morsomt liv, så ville dette livet kanskje ikke gi oss akkurat det. Men så møttes vi. På det mest random, tilfeldige stedet jeg aldri ellers er. Og jeg var som sagt ikke på utkikk etter en verdens ting, men jeg kan ikke forklare hvor glad jeg er for at jeg lyttet til hjertet og ikke hodet mitt som hadde på forhånd bestemt seg at jeg ikke skulle involvere meg i noe som helst. Det ble oss og vi har ikke sett oss tilbake. Kjærligheten vokste raskt og den blir bare sterkere og sterkere hver eneste dag. Vi har en åpenhet og respekt for hverandre og forholdet vårt som jeg vet gjør oss unike. Vi jobber med forholdet og hverandre hver eneste dag og tar ingenting for gitt. Og i morgen blir vi mann og kone. Jeg bytter etternavnet mitt til ditt og vi blir endelig ett. Vi to. Og jeg er så stolt av deg, av oss og alt vi har sammen. I morgen blir jeg verdens lykkeligste og jeg skal jobbe hver dag for å prøve å gjøre deg til en lykkelig mann.

Det finnes ikke noe mer klisje, men kjærlighet er virkelig det sterkeste og vakreste man kan oppleve. Og det er aldri for sent.

Neste gang jeg oppdaterer her inne er jeg en gift kvinne. Det er en surrealistisk tanke, men jeg gleder meg så enormt at jeg tror hjertet mitt sprekker snart ❤️❤️❤️❤️

I started on this post a while ago and wasn’t sure if I would post it or not. My blog is mainly about football, so to suddenly write about LOVE doesn’t come that easy for me.
Tomorrow I’m getting married to my dream man, to the love of my life. I’m so emotional and I have cried almost every day for months because I’m so grateful for how my life turned out. When I met Alexander I had been going trough some difficulties and I was sure love just wasn’t something for me. I was emotionally drained, fed up and all I wanted and needed was to be alone. Alexander also felt that even though he had a good life, maybe this life would be without someone to love. Then we met. At the most random place and I was definitely not looking for something like this because honestly, I didn’t believe in it. But it became us from that day and we haven’t looked back. Tomorrow we become one and it will be the proudest moment in my life.
I promise to never take this for granted and that’s something I will work on every single day to show you.

Maybe it’s stupid to write this here, these are words I of course will tell you every day, but my head is heavy now with all the emotions and it feels good to write it down. I wish everyone will get to experience something like what we have because I know the world would be a better place if every person would bring a little more love in their life.

We have been one since day one, but tomorrow it will be official and I can’t wait to be your wife.

Bye bye Olsen. It’s been a blast 😂❤️

And don’t be scared people, we have arranged so we can watch the game 😂

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “When two become one

  1. Неi, hvогdаn går det? Bгøt sаmmen med kjæresten min i gåг. Ønskeг sex utеn fоrрliktelse.
    Redd fоr å bli blоkkert. Ikkе vil chattе hег. Кliкk på linkеn оg skгiv til mеg deг.
    –>> http://kissia.club/#JenniferEvans

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top