Første runde og Fantasy

Reklame | NordicBet

Endelig folkens! Nå nærmer det seg med sesongstart for United, vi er bare timer unna nå og jeg er så spent på denne sesongen! Vi trenger flere spillere inn, og om det ikke skjer så kommer vi til å slite da laget må rotere og eventuelle skader kommer i veien. Overgangsvinduet er ikke stengt riktig enda så ting kan fortsatt endre seg her, krysser fingrene for det!

Ellers er jeg forsiktig optimist når det kommer til denne sesongen, Solskjær har tatt viktige grep på spillere inn/ut, og «moralen» eller hva jeg skal kalle det virker som har satt seg i laget. Vi har savnet et lag med vinnermentalitet siden Ferguson forlot oss og endelig ser jeg antydninger til det. Et viktig poeng er også at det legges vekt på spillere som faktisk vil spille for United blir værende/kjøpt og de som forlanger for mye må se rundt om noe bedre. La oss håpe vi aldri får en Sanchez-historie igjen🙏🏽

I kveld kl 18.30 møter United Crystal Palace og siden vi starter i runde 2 og de fleste lag har allerede spilt en kamp, så ser vi at her er det ingen poeng å miste. Og ja- dette er jo åpenbart- at laget som får flest poeng vinner til slutt og hver kamp er viktig. Poenget er at flere lag har klart å avgjøre selv om de ikke har vært best- og det er her United MÅ forbedre seg! Inntrykket jeg sitter igjen med etter første runde er spilt er at det blir mye jevnere i år. Liverpool ser ikke overlegne ut, Leeds spilte meget bra mot de og samtidig vil de andre lagene endelig kunne gi de tøffere konkurranse. Chelsea, Arsenal og selvfølgelig United blir veldig spennende å følge med på. Det å tippe resultat er litt teit nå føler jeg, er det noe vits så setter jeg penger på det heller. Satte et bet på at United klarer topp 4 og med 5 i odds føler jeg den er ganske trygg! Men vinner vi? Det tror jeg ikke. Føler andre- eller tredjeplass er realistisk. Men igjen, dette vet ingen så vi må ta en kamp om gangen.

Fantasy Premier League

Koden til ligaen min er PQZLGY

Selv om PL har startet så er det ikke for sent å melde seg inn! I samarbeid med Betsafe får vinneren fotballdrakt og 2000kr innskudd fra dem. Er vinneren utenlandsk vinner den personen drakt og jeg kårer i tillegg  en norsk vinner som får hovedpremie, dette grunnet regler for innskudd i utlandet. Så bli med folkens, dette er bare uskyldig moro- jeg har allerede benyttet wildcard så ser jo hvor dette bærer for min del😂
Nå skal jeg i en bursdagsbrunsj på Michales for en venninne og deretter skal vi teste ut å se Unitedkampen på Sørenga Sjømat faktisk. Det er et helt nytt konsept hvor det kommer til å bli mye liv fremover med småkonserter blant annet og ikke minst viser de Premier League. Jeg føler jeg noen gangen havner mellom to stoler da jeg åpenbart er crazy fotballfan, men jeg liker også å pynte meg på lørdager og ta noen glass bobler så i dag kunne det ikke passet bedre med å prøve et nytt sted. Der er det store, lyse og åpne lokale med store skjermer og selvfølgelig gode priser på mat og drikke og jeg elsker lokasjonen. Nyyyyydelig vær er det også i dag og da er det perfekt å få med seg solen i samme sleng!

ANNONSE | KONKURRANSE

Vil også tipse om Bobocupen som går på Twitter nå hos NordicBet, kort fortalt er det en helgekonkurranse der vi setter et spill på minimum 1.5 i odds- først på en valgfri lørdagskamp og tikker den inn er du videre til søndag! Det står mer info hos NordicBet så sjekk ut det og #bobocupen Vinneren får en valgfri fotballtur!! (Når det er lov å reise selvfølgelig!)

Jeg har liggi våken fra kl 2 til over 5 i natt for jeg gleder meg sånn til i dag så nå er det på med drakt! Tenker alltid med hjertet, men i dag har jeg oppriktig en skikkelig god følelse på United selv om første runde alltid er vanskelig å spå!

COME ON UNITED!!😄⚽️😄⚽️

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Første runde og Fantasy

  1. Jeg må bare spørre!
    På de siste 5 åra har kun city brukt mer på spiller kjøp en United!
    Og dere surver over glazers og ed på at de ikke bruker penger!
    Liverpool ligger på 7 plass på å bruke penger!
    Hvorfor går dere så hardt ut mot ed og glazers??

  2. Hi Ann Mari
    I’m one of your Instagram followers, a United fan and also a web designer.
    I have made a website for you and if you check your Instagram direct messages you will see a complete explanation about that, please check and read those messages too.
    Thank you

    It’s the website address:
    https://annmari.bamorovat.ir/
    I hope you like it

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top