CRYSTAL PALACE, POGBA & LUKAKU

For en nydelig dag! Sola skinner og United spiller på Old Trafford, kan man be om mer egentlig?!

Ja, selvfølgelig kan man det- vi skal jo vinne!

Etter uavgjort mot Wolves så har jeg telt ned dagene til neste kamp, det beste etter et slikt resultat er bare å komme seg utpå matta igjen å starte på nytt! Mange, inkludert meg, var skuffet over resultatet sist Mandag. Selv om vi alle er klare over at dette ville være en vanskelig kamp så er det uansett skuffende å gå fra å lede kampen til at det ender uavgjort. Vi tapte to viktige poeng og det er surt. Men ny mulighet i dag til å hente tre poeng og det forventer jeg at de gjør. Crystal Palace hjemme bør bli en underholdene kamp! Selv om vi ikke vant mot Wolves så er det mye positivt å ta med seg og jobbe videre med. Jeg tror Solskjær starter med samme lag og at Greenwood får mer spilletid i dag.

Jeg tror United kommer til å vinne komfortabelt i dag og kommer til å sette et bet på 3-0 seier. Mål av Pogba, Rash og Martial og Pogba man of the match.

Sistnevnte kommer til å få en enorm støtte i dag fra Stretford End og jeg håper resten av Old Trafford er med på hyllesten. Det er så synd at negative ting biter fra seg mer enn positive kommentarer, men det Pogba ble utsatt for etter Wolves kampen er aldri ok. Og Pogba har virkelig fått høre det fra oss fans. Noe har vært helt innafor, andre ting er urettferdig og aldri greit å si. I dag skal vi vise han at den delen av ‘fans’ som hetser han er ekstrem liten og at VI står bak han. Man kan si mye om Pogba altså, jeg har rivd meg i håret av fyren selv alt for mange ganger. Men han er også medias yndling, de elsker å blåse opp ting og for mange av oss er han syndebukk kamp etter kamp om ting går skeis. Han fikk en motbydelig avslutning på forrige sesong der flere supportere skjelte han ut nesten ansikt til ansikt og var så ufine at jeg ikke orker å gå mer inn på det. Så kan man jo lure hvorfor han skal gidde å være igjen i United når han bare får piss tilbake? Etter første hjemmekamp gikk han rundt hele banen å takket oss, gikk sakte og klappet og takket for støtten, han stoppet å ga bort drakten sin til en unge og var den siste som gikk inn i tunellen. Uka etter blir han drapstruet og utsatt for rasisme av egne fans. Helt utrolig. Jeg håper vi alle kan snu dette til noe bra, at etter i dag så ser vi fremover. Pogba er Unitedspiller og han skal få vår støtte. Så håper jeg at han også får tent litt ekstra gnist nå som det blåser litt ekstra rundt han. Er det noen som er tøff på banen mentalt og fysisk er det han og jeg håper Pogboooom smeller til i dag!!!

Det gleder meg også ekstremt å se Martial om dagen! Han er et så stort talent, men mye trøbbel i privatlivet hans har gått ut over jobben. Han har vært umotivert og hatt ofte hatt en dårlig attitude noe som har frustrert meg til de grader. Jeg vil si han er et mye større talent enn Rash, han må bare holde seg profosjonell. Som nå, det er nydelig å se på! Jeg tror dette er sesongen der han virkelig får ut alt av potensiale!

Jeg skal også si mine siste ord om Lukaku. Nå er han heldigvis solgt, og bare for å få sagt dette en gang for alle: jeg har ALDRI et problem med en spiller om den spilleren viser at han vil spille for United. Aldri! Om vi så hadde hentet inn (grøss) en spiller fra Liverpool så hadde jeg respektert han som United spiller om han hadde hatt riktig innstilling. Men så har man jo lov til å si ærlig at den spilleren her, jeg synes ikke han passer inn i laget. Men jeg vil aldri være stygg mot en spiller, og jeg synes måten Lukaku har håndtert sine siste måneder i United svært dårlig. Respektløst. Han sier det samme om United, at han ikke fikk støtte da det blåste rundt han og det medførte at han ville vekk. Det tror jeg ikke på. Han ville ikke være igjen å kjempe om å bli fit igjen for Premier League og å bygge opp United igjen med Solskjær. Og det er i grunn helt fint, for Lukaku passer ikke inn i Solskjærs plan for han vil nemlig ha raske, trente spillere. Har du en god første touch så er det også en fordel, så at han dro var absolutt det beste for begge parter. Men måten Lukaku nå snakker om tidligere lagkamerater er flaut. Som å høre den kocky usikre gutten i skolegården som må dra andre ned for å virke kul og tøff selv. Flaut Rom.. Så er det mange fans som er fæle, dette tar jeg opp ofte fordi det aldri er innafor å sjikanere spillere. Men dette er heldigvis bare en bitteliten del av supporterbasen, så det er synd at Lukaku sitter igjen med følelsen at han ikke ble støttet. For det ble han så absolutt, men når du ikke gidder å kjempe for plassen din, at du ikke tar til deg råd som er for ditt beste og at du er så lite intelligent på sosiale medier hjelper deg lite gutten min. Tror du vi som fans gidder å heie på deg når du hele sommeren poster at du er med agenten din og at spennende ting er på gang? Come on. Da han ble solgt trodde jeg at det var det, men når han fortsetter å legge ut ting i media så må jeg bare få sagt min siste mening om han for jeg blir irritert av slik oppførsel. Uansett, dette hører nå fortiden til!

Jeg sier dette hver helg nå, men det er så NYDELIG at sesongen er i gang igjen! Og med en sterk seier mot Chelsea og uavgjort mot Wolves så er dette en godkjent start. Nå står en solid hjemmeseier på tur.

COME ON UNITED!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “CRYSTAL PALACE, POGBA & LUKAKU

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top