west ham borte

Det ble en sliteseier mot Astana torsdag kveld, dette er et lag United skal vinne over uansett, men det ble ikke så lett. Jeg var overrasket over at Solskjær stilte med både Chong, Gomes og Greenwood fra start, men positivt overrasket! Samtidig forsto jeg at jeg måtte nedjustere forventningene litt. Som sagt, Astana er et lag United skal vinne over, både A-laget og B-laget skal vinne greit mot de. Men seieren satt langt inne og mange var misfornøyde med resultatet. Jeg synes det er litt urettferdig egentlig, jeg forstår frustrasjonen 100%, men når vi alle har uttrykt ønske at vi vil se unggutta spille og endelig får det så må vi skjønne at kampen ikke blir like lett! Hadde Rashford vært mer klinisk hadde det sett helt annerledes ut, men Greenwood- som har vært i klubben siden han var 6 år- avgjorde og sikret seier til United. Ikke noe er bedre enn å oppleve slike situasjoner og dette er en av grunnene jeg har stor tro på Solskjær. Han kommer til å satse på disse gutta og videreføre Uniteds tradisjon med å utvikle egne spillere.

I dag venter betraktelig tøffere motstand og med viktige spillere ute så blir dette en vanskelig kamp. Jeg er ikke sikker på seier i det hele tatt, skal vi vinne må United opp flere nivåer enn de var mot Leicester. Med Young fra start, Pogba og Martial ute så har jeg mine tvil. Vi alle hadde nok ønsket å se Greenwood igjen i dag, men det er helt riktig av Solskjær å hvile han. Han starter garantert på onsdag og det er alt for hardt å sende han ut i dag mot dette laget. Veldig fornøyd med at James starter, la oss håpe det går vår vei!

Uansett; there’s only on United!!!

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top