Veien til Poker NM

Reklame | Betsafe

Endelig er oppstarten mot NM i poker i gang igjen og jeg er med😁 De som har fulgt meg lenge husker kanskje at jeg spilte litt for en del år tilbake og deltok på NM i Dublin blant annet, jeg synes poker er kjempemoro og har så mange venner som spiller, men for meg har det passet litt dårlig med alt annet jeg har holdt på med så det har liksom glidd litt vekk. Men nå har jeg bestemt meg for å starte igjen og jeg gleder meg skikkelig! 

Betsafe (@BestafeNO på Twitter) er sponsor av Poker NM og i kveld er det klart for tidenes første ONLINE NM i poker NHLE Bounty, 4-handed, KUN på Betsafe.com’s pokerklient! Registrer deg på linken under og bli med ♥️♠️♦️♣️                          

Registering til online poker NM

  Om du følger meg og Bestafe på Twitter (@BetsafeNO) og retweeter min siste tweet ang poker-turneringen i kveld kan du også vinne ditt eget pokerbord, sjetonger og spillkort- alt for å bli pokerproff 😀          

I’ve just started up with poker again and I’m so excited! The reason I’m writing this in Norwegian is because it’s a Norwegian tournament, but you all can follow my journey to the Norwegian Masters! I’ve been there once before and I’m looking forward to get started now 😁

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top