best weekend

For en helg. Jeg er fortsatt skjelven og det har ikke helt sunket inn enda føles det som, fordi det her er så stort for meg og jeg er så lykkelig! Jeg er nå forlovet med verdens fineste menneske og det er veldig mange følelser nå.

Jeg er ikke så glad i å skrive/legge ut bilder fra privatlivet mitt, nettopp fordi det er privat og med så mange følgere jeg nå har på sosiale medier så vil jeg beskytte mine nærmeste. Jeg har opplevd baksiden av medaljen på å være en ‘offentlig’ person der folk går kraftig til personangrep fordi man ikke liker en person (eller fotbal-lag som oftest haha). Jeg vil aldri forstå netthets og negative kommentarer, men det er ikke verdt å risikere det egentlig når det kan gå ut over andre enn meg selv. Jeg bryr meg ikke om hva folk måtte si om meg, jeg tåler det. Men å skrive om andre som ikke har ‘bedt om det’ er uaktuelt og slikt har jeg nulltoleranse på. Så i mine sosiale medier er det mye meg, og det er rett og slett fordi jeg er vant med å poste ting om meg selv, det er jo relevant til de som følger meg, men jeg vil ikke utlevere andre eller sette de i en sårbar situasjon. Og det er synd at det er slik, fordi jeg har de fineste og morsomste venner og kjæreste, men når jeg vet hvordan folk (anonyme folk selvfølgelig, skikkelig tøffinger), oppfører seg mot andre på nett så får jeg et behov for å beskytte mine nærmeste. Så om noen lurer hvorfor jeg ikke poster så mye om privatlivet så er det derfor. Men det har jo virkelig aldri vært noen hemmelighet at jeg har kjæreste, så når jeg blir FORLOVET så måtte jeg selvfølgelig dele det. Jeg har aldri vært så stolt og lykkelig før og TUSEN TAKK for alle gratulasjoner!!!!! Jeg er ganske overveldet av alt nå, men først og fremst ekstremt takknemlig!

Når man har funnet sin store kjærlighet så var det aldri noe usikkerhet rundt giftermål. Jeg har aldri forstått forhold hvor det ikke er fullstendig åpenhet rundt slikt, skal man ha en fremtid sammen så må begge parter være åpne om hva de ønsker og vil. Så at Alexander gikk ned på kne overrasket meg ikke, men at det skulle skje nå på lørdag hadde jeg ingen anelse om og hele kvelden ble en stor overraskelse for meg! Jeg trodde jeg skulle på forsinket julebord med noen venninner, i stedet ble det stor forlovelsesfest hjemme hos oss. En fantastisk og perfekt dag, jeg kunne virkelig ikke drømt om mer! Så alle involverte har gjort en sykt bra jobb med å planlegge alt dette bak ryggen min og at Alex klarte å gjemme ringen er et under for jeg smårydder over alt hele tiden, veldig glad for at jeg ikke ante noe for jeg føler det er godt gjort å overraske meg så mye og det var så moro!

Så jeg kommer mest sannsynlig til å vandre i en egen forelsket og nyforlovet-boble ei god stund, dere er advart 😂

I tillegg vartet United opp med en 6-0 seier i gave til oss og det må jeg jo takke pent for 😉

Men akkurat når det kommer til United så lander jeg nok fort igjen. City borte i returoppgjøret i kveld og vi ligger under med to mål.. Er ikke høy odds på at de går videre så jeg er ikke veldig optimistisk at United klarer å snu dette. Men vi har jo sett større mirakler før!

Jeg våknet opp til nyheten om at fans har oppsøkt Ed Woodward sitt hjem, ringt på og sprayet ned overvåkningskameraet og deretter kastet bluss mot huset. Og nå går det virkelig for langt. Jeg vil ikke en gang kalle dette for fans, det er kjeltringer som ikke eier respekt. Vi er alle frustrerte på klubben! Det er vel få som snakker for dem så vi er egentlig alle på den samme siden her: vi vil det beste for klubben, for Manchester United! Men at en gjeng med maskerte gutter går løs på et hus hvor de også vet det bor en uskyldig kone og to små barn er å strekke strikken så den ryker. Aldri er noe slikt greit, jeg forstår at de er sinte og vil ha en reaksjon, men det de gjør er ulovlig! Jeg som veganer hater kjøttindustrien og vil ha masseproduksjonen stoppet, men om jeg går å ødelegger for en bonde eller en produsent er det jeg som bryter loven og blir straffet, selv om det de gjør i mine øyne er mye verre. Og hva vil de egentlig ha ut av dette? At Ed kommer ut og sier han skal si opp jobben? Å skremme han? The Glazers driver en milliardbedrift, tror de at en gjeng tapere som truer dem skal få de til å selge? Jeg synes også sangene som har blitt sunget om å drepe Ed & co er ufint selv om de selvfølgelig ikke mener det. Denne saken er fryktelig komplisert og ikke svart-hvitt. Glemmer folk at Ed også er ansatt av Glazers? Jeg vil beholde han jeg – men i tillegg ansette en med fotballkunnskap som tar seg av det sportslige sammen med Solskjær. Ed har landet de største sponsorene i verden så markedsføring og business er han utvilsomt god på. Vi må rette fokuset her folkens. Kall meg gal, men jeg vil heller at Glazers skal styre enn at en Saudia- prins kjøper oss opp, men det har jeg skrivd om før og er en annen historie.

Nå ser det også ut som Bruno- handelen faktisk blir noe av så jeg håper vi får en positiv nyhet i morgen!

I don’t share much of my private life on social media because first of all, I don’t need to prove how happy I am/we are and get likes and validation. Me and my boyfriend show our love to each other every single day in both words and action and I couldn’t be more happy! Secondly, I have seen the dark side of being a “public person”, people (often anonymous of course) just like to be mean and nasty because freedom of speech 🙄 I will never understand the need of talking about other people or try to bring others down and for that reason I want to protect those who are close to me because they haven’t chosen to be this exposed online. I’m mostly talking about Twitter now, that place are filled with a lot of 💩people so I’m close to just delete it cause it just not worth it. BUT!! The last couple of days… we have received so much love and I’m speechless 😢❤️ I’m so proud and grateful for everything that’s in my life and for what’s coming❤️ I’ve found my person and because of him I now know what real love is. Thank you again for the support and congratulations of our engagement ❤️And since many asked; OF COURSE HE’S A RED 🤪🤩

So excuse me if I’m showing it all over, sorry not sorry 🤪

Even United gave us a gift with a 6-0 victory, but I’m sure that feeling won’t last as long 😂 Going into the second round at Etihad already under 3-1 isn’t exactly the best situation. But we’ve done bigger miracles before so we’ll see. Guess I won’t put my money on it but it can be an interesting game.

I woke up to the news that some fans had sprayed the security camera and throw flares to Ed’s house where he lives with his wife and two small kids. Guess you all have read lots about it by now and made your minds up, but no matter how angry and frustrated you are, violence and threats are NEVER ok. I won’t call this people fans, same as hooligans. They are more concerned about doing their thing than cheering on the team when they play. This is taking it too far and I can’t understand what they wanted the consequences to be? Ed to come out and say yes ok I’ll leave..? Have we forgot that Ed is HIRED by the club? I am definitely no fan of him, but to be totally honest; I would keep him along to deal with marketing, sponsors and the business part, and get in a sports director with football knowledge that controls the transfer etc. Ed has landed the biggest sponsors in the world, we have to give him that. In transfers he’s not good and replacement has to happen. But it won’t happen with thugs attacking his home 😂🤦🏽‍♀️ Take me as a vegan, believe me I HATE the mass production and want it to end, but if I attack a farmer or a producer I’M the one that’s criminal and the one who’s breaking the law no matter how injustice I believe their acts/jobs are. We have to focus, there’s been planned a mass walk out against Wolves. Some says it’s bad timing because of the Busby Babes but I don’t agree, they will always(!) have our respect and will be remembered, and walking out in the 58. minute would honor them even more in my eyes. It’s saying ‘this is for the bus by babes, they died fighting for our club, we want Manchester United to be fixed’

Rather that than people hiding behind masks attacking a person in his home.

Over to something positive again, the Bruno- deal is suddenly very much alive again so let’s hope for good news tomorrow!

 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “best weekend

  1. Var det ikke du som skrev at ting kan skje utenom fotball,at spillere kan spille dårlig!!
    Ser du hinter til jesse og gjør narr av han!tenk deg om!!!!!
    Siden du er så «fryktelig United supporter»

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top