Hello 2020!

Hei, og godt nytt år! 😀

Nå er det jammen lenge siden det kom en oppdatering her. Jeg tror jeg ikke har blogget på over en måned. Hele desember gikk med på å forberede meg til eksamen så blogg og lignende måtte legges til side, men en pause var godt. Jeg trengte det virkelig.

Som supporter prøver jeg å være optimistisk. Så mye jeg klarer! Ikke fordi jeg vil male et glansbilde at alt står bra til i klubben og lukke øya på det som er galt, det vil jeg ikke i det hele tatt. Men jeg vil prøve å spre positivitet, jeg vil at når dere klikker dere inn her så sitter dere igjen med en god følelse. Men leser man i sosiale medier så har negativiteten rundt United nådd nye høyder. Så det var faktisk ekstremt deilig og ikke lese noen ting, bare skru på kampen når den startet og ikke være på mobilen for å se hva alle skriver.

Min support av Solskjær har ingenting med at han er norsk, jeg støtter han fordi klubben vår har kommet til et punkt der de må stå for valget sitt av manager. Støtte hans filosofi og planer og gi han TID. Jeg tror at Solskjær vil lykkes. Med tid og transfers av riktige (!) spillere ut og inn vil han være med på å bygge United til et av de beste fotball-lagene i verden igjen! Solskjær ble ikke ansatt for å vinne titler denne sesongen, men for å gjenoppbygge laget. Med flere nøkkelspillere ute så er det ikke rart at den veien ble ekstra tøff, men det er ikke over enda. All negativiteten over ting vi ikke kan kontrollere drar meg ned og det er så synd at det ødelegger, men det gjør det. Så en pause måtte til før jeg ble gal, jeg ga til og med Alexander forbud mot å snakke om fotball og United hjemme ;P

Mange ser meg kanskje som en influencer/blogger, men helt ærlig så definerer jeg meg ikke som det. Det jeg skriver om er genuint min interesse og hobby, det er ikke falske ting for å få likes. Jeg elsker å skrive, ta bilder og på en måte inspirere og spre positivitet. Men uansett hva man driver med så trenger man et avbrekk, så etter alle eksamener var overstått tok jeg meg en velfortjent ferie. Bare meg og samboeren, langt vekk fra kalde Norge. Som liten elsker jeg jula, det var det desiderte høydepunktet i løpet av jula. Og for meg består jula av mange barnslige greier, som å få en sjokoladebit hver morgen, ny spennende barne-tv og julekalendere, og masse gaver ikke minst! Men med alderen har julestemningen blitt litt mindre og mindre. Det eneste jeg har gledet meg til de siste årene er å komme hjem til mamma og pappa og få slappe av etter en syk hektisk tid på jobb. Jeg synes julemaset og kjøpehysteriet ødelegger mye av den gleden jeg forbinder med jul, hvorfor skal man vise glede og kjærlighet bare en gang i året? Kjærlighet, omtanke, medmenneskelighet er noe man bør tenke på 365 dager i året og det er noe jeg prøver å gjøre bevisst hele tiden. Så å reise bort i julen var ikke vanskelig i det hele tatt, vi lå på stranda med julelys i palmetrær og jeg kunne ikke hatt det bedre. Vi trengte en god og rolig ferie, hotellet vi bodde på hadde et kjempebra treningssenter så vi trente hver dag, slappet av i sola, sov masse, spiste bra, rett og slett bare koste oss og samlet energi. Så vi startet 2020 med masse energi og motivasjon og det føles veldig bra. Jeg har ikke store nyttårs-forsetter, men jeg vil fortsette å jobbe hardt og målrettet med studiene. Jeg vil prøve å skrive om mer enn bare United på mine sosiale medier, og ha en mer åpen dialog med følgerne mine! Jeg setter pris på alle som følger meg så jeg vil starte med konkurranser med gode premier for eksempel, det skulle bare mangle at man kan gi tilbake om man har muligheten. Jeg har noen morsomme og spennende prosjekter så forhåpentligvis blir dette er bra år!

Jeg er glad jeg kan legge 2019 bak meg. Det skjedde så mye at jeg følte det varte flere år, det har gitt meg både mine verste og beste dager i livet mitt. Heldigvis, så er tøffe perioder noe man kommer sterkere ut av, og jeg skulle ønske jeg kunne si jeg er takknemlig for alt, tross alt. Men det kan jeg ikke, når man opplever dødsfall nært så gir det deg en helt forferdelig følelse av fortvilelse, sorg og savn og det har vært vanskelig for meg. Livet er ikke alltid lett, og det er mye vi ikke kan kontrollere. Men man lever og man lærer. Og viktigst av alt; man vokser. Jeg tror det er viktigere enn noen sinne å vise omtanke til ikke både nære og kjære, men andre mennesker og samfunnet vi lever i. Å prøve å være den beste utgaven av seg selv er noe alle burde fokusere på. Jeg går inn i 2020 som et sterkere, klokere og rikere menneske. Rikere i opplevelser, gleder, trygghet og kjærlighet- ting som faktisk betyr noe.

Hello, long time no see! I think it’s over a month since my last blog post. December went by with me studying for my final exams so I didn’t prioritize my blog at all. Or United. I’m usually very well informed with everything going on with United, but in that period all I did was make a short match preview on my Instagram (annmari_olsen) and to be honest it was good with a break.

As a supporter I try to be optimistic, I try my hardest. And especially now with Solskjær, I’m not naive but it’s gotten to a point where we have to give the manager TIME. My support has nothing to do with us both being Norwegian, I support him because I believe, with time and the correct players in/out, he will make United great again. I believe he’s bringing back a much needed culture in the club. He wasn’t hired for winning trophies this season, but getting United back on track. With several key players out it’s been a very hard task, but it’s not over and honestly, there’s so much negativity out there it’s dragging me down. So this break was important for me, I even gave my boyfriend a ban from talking about football and United 😂

Many may see me as an influencer/blogger but for me this has always just been my hobby. From a little girl I loved reading and writing, drawing and painting, being creative. So taking photos and blogging is something I really enjoy and it’s also became a part of my job, which I’m grateful for because what you see and read here is 100% me. But sometimes you need a break from whatever you’re doing so after all my exams were done, we went away on a holiday, just me and my boyfriend. As a child I loved Christmas and it was definitely the best time of the year, but as I got older, the Christmas spirit just wasn’t the same. Even though i feel privileged in life, I have absolutely everything I want and need and more, I’m not materialistic at all. The gift shopping hype and spreading love in December gives me the opposite feeling than happiness and love. We should show those around us love every day, buy genuine gifts because you care, not because it’s Christmas Day. It’s lost it’s meaning. So I’ve been working with changing my values and showing appreciation and love all the year, not just for Christmas. So traveling away during Christmas time wasn’t difficult at all. We both needed to relax and charge our batteries. Our hotel had a really nice gym so we worked out every day, got some much needed sun! Ate good food, slept a lot (I love sleeping!) and had quality time together. Minimal make up and dressing up, almost no alcohol (yes I know😱😂) so we are starting 2020 with so much energy and I’m feeling so good and motivated! My new year resolutions is to work harder and more focused. I will try to publish more than just United content on my social media and also start interacting more with my followers, having competitions etc for you guys! I appreciate every time you read my blog and follow me on whatever I’m doing, so I think it’s only fair that I’m giving back to you. I have some exciting projects this year so I think it will be a year full of fun things, but also hard work. For me that’s the best combination!

I’m glad I can put 2019 behind me, that year has definitely brought some of the best and worst days of my life. Luckily, bad moments, pain and challenges are often a blessing in disguise. I’ve had my piece of that, I wish I could say I’m grateful for it all, but unfortunately I can’t. I’ve had some moments that’s been brutal, facing a loss of a close person and dealing with death and sorrow is another level in pain and confusion I’ve never felt before. And nothing will ever be the same after this, it’s never an easy way in life and you can’t control everything- but you live and you learn. And most importantly, you grow. I think it’s more important than ever to show and spread love to those around you, reading all the horrible things going around in the world breaks my heart, so being the best person you could be should be our priority from now on. I’m going into 2020 as a much stronger and richer person. Rich in experience, happiness and love- things that matter. I hope this year will be filled of good health, much laughter and many good memories to look back at. We all should love harder, lover louder, be kinder to yourself, be a nice human- and give assholes the boot 🤪

2020, I’m ready 😁💪🏽

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top