Deadline day

Er vi klare for en ny sesong eller?? Nå begynner det virkelig å nærme seg og hele kroppen min gleder seg. De som vet, forstår. Det er liksom en kribling i hele kroppen, litt som å være forelska egentlig. Og siden jeg er det i tillegg så er det bare sommerfugler i magen min nå, en herlig følelse! Kun tre dager igjen så står vi der. På Old Trafford å hører Stone Roses med ‘this is the one’ mens gutta går ut av tunellen og ut på the theatre of the dreams. Det blir nydelig..

Gleder meg ikke mindre nå etter vi signerte Maguire! Nå har vi faktisk er BRA forsvar og gud bedre det er mange år siden!!

I dag er det deadline day, eller torsdag som United kaller det.. Jeg skulle sårt ønske vi fikk inn to nye spillere, da hadde jeg vært meget fornøyd. Men i skrivende stund ser det mørkt ut så virker som vi får være fornøyde med de vi har fått inn. Og ikke noe å si på de! Men vi er for tynne på midten, det er en lang sesong og skader kommer man ikke unna. Hadde blitt i ekstase om vi hadde fått Bruno og/eller Eriksen! Dybala er helt greit at vi ikke henter om han ikke vil spille for United, orker ikke nok en Di Maria historie så de vil jeg heller satse å de vi har fra før. Nå mistet vi Lukaku helt på tampen også og det er synd, synd at han aldri slo igjennom hos. Men at han drar er for begges parter det beste, han var svært uprofesjonell på slutten og det er alltid skuffende å se spillere oppføre seg sånn. Uansett, laget er bedre uten han, men vi skulle ha trengt en erstatter.

Så hva synes vi om overgangsvinduet og pre-season?

Positivt:

Vi har handlet tre spillere. Tre sultne spillere som går rett inn på laget.

Vi har beholdt Pogba.

Ny kontrakt på De Gea.

Unggutta har imponert og kommer til å få spilletid.

Negativt:

Fortsatt alt for mye ‘dødkjøtt’ i stallen. Darmian, Jones og Rojo skulle vært solgt for lengst.

Herrera gikk gratis og ingen erstatter er kjøpt.

Lukaku solgt og ingen erstatter.

Alt for tynt på midtbanen.

Så… treningkast… 4? Tror jeg lander på en svak firer.

Jeg er forsiktig optimist nå. Ting ser bra ut, laget spiler bra sammen. Men det er som sagt en lang sesong så jeg er selvfølgelig litt bekymret der og skal ikke rope at jeg tror det blir gull i år. Dette blir Solskjærs ordentlige test og han skal få tid.

 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Deadline day

  1. I used to be suggested this web site by means of my cousin. I
    am no longer certain whether or not this post is written through him as nobody else
    recognise such distinctive approximately my problem.
    You’re amazing! Thanks!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top