4-0

Hjemme igjen fra Manchester? Det er alltid kjipt å dra hjem, skulle ønske jeg bodde der så jeg kunne følge med på laget mitt hver eneste kamp de spilte! Man møter så mange nye hyggelige folk og drar i godt lag, og alle er der av samme grunn og lidenskap.

Inne på Megastore gikk jeg som vanlig crazy, klarer jo ikke styre meg! Det ble 4 nye drakter denne gang og en jakke i retrostil, det fikk holde for denne gang 😉

Disse “bilderammene” eller hva det kalles var sykt kule, signerte og i tillegg er det forskjellige videoklipp fra de beste målene. Lett at jeg skal ha en med Giggs etterhvert!

Det å stå på Old Trafford er verdens beste følelse. Du fylles av stolthet og samtidig er du så sinnsykt ydmyk over alt du får oppleve. Tenk at på samme sted har dine helter vært, de har blødd og dødd for klubben din. Det er en ubeskrivelig følelse, selv om jeg føler jeg er alt for sjelden i Manchester er jeg også ubeskrivelig takknemlig for at jeg har fått oppleve det flere ganger.

Haha, jeg MÅTTE jo ha denne t-skjorta! Lo meg nesten ihjel når jeg så den! 


Med tanke på at jeg hadde allerede inntatt et par vodka- redbull innen kl hadde slått 11 så var vi alle i god form hele dagen. Herregud for en deilig stemning det var åp Bishop før kamp, alle var sikre på seier og vi fikk jo rett! 🙂

Vi dro virkelig over på rett tid. En av de bedre kampene jeg har sett og dette lover veldig bra! Vi kan trygt friskmelde United nå, klart vi kommer til å møte mye tøffere motstand, men det skal vi klare. 

Midt under første omgang forsvant stemma mi totalt, jeg hadde sunget siden kl 10 og merket den ble litt hes utover dagen, men plutselig var den borte! Ble jo helt fortvila for du vil jo gjerne være med å lage litt lyd når du er på kamp, det er så kjipt å se på folk som ikke gidder å synge under kamp- hei på laget ditt for f?! Så jeg måtte sitte der å klappe og MIME mens andre sang! Haha, så passe teit ut, men bedre enn ingenting;) Hjalp heldigvis med litt mat og øl i pausa.

I dag var det trening før jobb og det var greit hardt å stå opp til noe slik. Formen får en “liten” knekk etter en slik helg, det er sikkert og vist! Heldigvis ga det meg litt ekstra krefter å ha på ny drakt 😉

I morgen drar jeg til Tyrkia og blir der resten av uka, ikke pakket en eneste ting så noe sier meg at det bør være neste oppgave før sengetid. Vi blogges!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “4-0

  1. fint skrevi og fine bilder:) enig at det er en fin by ja ,gleder meg sjøl jeg å for jg skal over å se å mot Everton å vara der ei heluke så det skal bli gøy ja :)))))

  2. Hei Ann Marie.
    Vil bare si jeg digger bloggen din og deg.
    Dritkult at jenter følger mitt lag. Jeg har vært fan siden lenge før du ble født, fsktisk fra 1974 en gang. Har dessverre aldri fått vært på Old Trafford, men sett United både i kamp og møtt noen tidligere spillere i forbindelse med landskamp. United forever. Fortsett bloggen din slik den er. Kanskje vi møtes på en kamp en dag. God tur til Tyrkia. Bent..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top