dette kan bli en vond kamp

I kveld er det storoppgjør på Stamford Bridge. Jeg ble ikke spesielt fornøyd da vi trakk Chelsea som neste motstander i FA-cupen, det hadde jo vært hyggeligere å få en litt lettere vei mot finalen. Mourinho fikk den verste returen da vi besøkte de i starten av sesongen og det var et meget fortjent tap. Vi ble knust?ydmyket..det var helt jævlig. Og Chelsea er naturlig nok favoritter i kveld også..

Jeg synes alltid det er gøy å sette litt penger på kamper jeg ser, men jeg kan dessverre ikke kalle meg noen proff. Det lønner seg ikke akkurat å spille med hjertet. Men jeg setter nå uansett litt på borteseier i dag så blir gleden ekstra stor om det skulle gå inn!

Satte en del spill som dessverre ikke gikk inn forrige kamp. Noe optimistisk mente folk, men man må jo satse for å vinne. En vakker dag skal jeg cashe det inn igjen!

United har dessverre en dårlig statistikk mot Chelsea og de er fryktelig gode nå, ikke tapt en kamp siden 4. januar. Jeg har som regel troa på seier, men i dag er jeg ikke den største optimisten akkurat. Det blir veldig spennende å se United spille i kveld for jeg er usikker på hvordan de er formessig. Laget og enkeltspillere har variert veldig at det er vanskelig å vite hva vi får se. Det kan gå rett til helvete eller så kan de overraske. At vi i tillegg ikke har noen spisser er jo “toppen av kransekaka”. Som vi ikke skulle få det tøft nok fra før liksom.. Men ingenting å gjøre med det. Håper virkelig Pogba viser seg frem i kveld, det er på tide. 

For min del blir nok kampen sett fra sofaen eller senga, jeg har ingen stemme og halsen føles som den skal sprenges så jeg håper jeg slipper å bli så sint. Jeg har jo ikke kontroll over meg selv under kamper og det blir fort høylytt, men det går ikke nå. Om det blir tap så får jeg trøste meg med at jeg har nok av voltaren og palagrin forte som gjør meg nummen. Haha, neida. Dette vinner vi, cup er cup!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “dette kan bli en vond kamp

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top