en fantastisk kamp

For en kamp vi var vitne til i går! Sesongens deiligste seier uten tvil! Jeg hadde helt glemt hvor fantastisk deilig det er med slike seiere. Jeg skrek meg hes av både frustrasjon og glede. Gårsdagen gir jeg 10 av 10. Våknet opp med et stort smil i dag og jeg å si det er ekstra godt siden det var Chelsea.

Mourinho fikk endelig revansje mot gamleklubben og ikke minst supporterne som ikke har vært spesielt hyggelige mot han. At de kan glemme alt han har gjort for klubben dems er utrolig. Var så digg å se han juble etter kampen og dunke hånda hardt og godt mot klubbemblemet på jakka mens han gikk til garderoben. Dette var en stor seier for han!

Jeg er så stolt av laget! Som jeg skrev i innlegget før kampen i går så måtte United kline til fra start å gå for seier. Og det gjorde de virkelig. Jeg skal innrømme at da jeg så startopstillingen så ble jeg litt ekstra nervøs. Men Mourinho gjorde alt riktig i går og spillerne blødde for drakta. Dette var nok det beste jeg har sett siden Ferguson og ord kan faktisk ikke beskrive hvor godt og lettende denne seieren var. Det er uten tvil mye som må jobbes med og Premier League blir ingen suksess for oss denne sesongen heller og fjerdeplassen er ikke sikret, men i går fikk vi se det vi egentlig har vist at laget kan gjøre hver eneste kamp. 

Men det var ikke bare fryd og gammen under kampen selv om vi dominerte den totalt. Det jeg hater mest med Chelsea er den stygge spillestilen deres og det gjør meg så forbanna og sint. At Rojo får gult kort etterhvert var ikke feil av dommeren, men han fortjener en medalje også for å måtte hanskes med Costa en hel kamp. At han klarer å beherske seg såpass er utrolig, jeg hadde klina han rett ned. Det finnes mange fæle ord som kan beskrive denne mannen, men det holder med ett; ufyselig. At han slipper unna gang på gang er så utrolig urettferdig og jeg kjenner det koker inni meg når jeg skriver dette. Jeg blir så forbanna! Og ja, det finnes spillere på ALLE lag som kan spille stygt til tider eller filmer. Men det Costa gjør er i en egen klasse. Han er så slu og utspekulert, en skikkelig drittfyr rett og slett. Jeg synes oppriktig synd på Chelseasupportere, det må være så flaut å holde med et lag med slike spillere- og i tillegg forsvare dem. Er det virkelig klut å vinne ligaen på denne måten?! Det er helt utrolig at det ikke blir straffet i ettertid, dommerne MÅ bli tøffere til å sette foten ned på dette, men ingen tør! I FA-cupen blir Herrerra utvist fordi dommeren skal være tøff og sette et prinsipp, mens skuespiller 1 og 2 kan fortsette med sitt skitne spill. Om det straffes hardere og i etterkant så vil det jo etterhvert bli en slutt på dette! En annen ting er at jeg ikke skjønner hvorfor de filmer slik?det er jo kameraer over alt og det blir jo snappet opp, de kan jo ikke skjule det?! Nå gjør de det sikkert fordi de faktisk kommer unna med det, men så flaut?! Mannfolk som slenger seg i bakken, tar hånda opp til ansiktet og setter et smertehyl uten like. Det hører ikke hjemme i fotballen og det er trist at spillere som Costa og Hazard som faktisk er utrolig gode spillere holder på slik for det ødelegger sporten. At de får fullføre kamper gang på gang er f.. meg utrolig. Det er mange jeg misliker av de blå, men disse to tar kaka altså.


Det ble en utrolig herlig dag i går fra start til slutt. Det ble selvfølgelig seiersfest som jeg avsluttet på Max med en vegansk burger. Perfekt dag;)


I morgen er det vanlig dag igjen med jobb og trening. Jeg gleder meg så sykt til å komme inn i vaner igjen så det blir ekstra tidlig opp i morgen for å starte dagen på best mulig måte. I dag er det søndag nummer to jeg har bare slappet av i dag med serier og god mat. Jeg har aldri sett Solsidan før, men det er jo så morsomt! Så i kveld blir det nok en del episoder av det. En annen bra serie som er på Sumo er Best Før med Linn Skåber. Så den da jeg var syk etter mandeloperasjonen og den anbefaler jeg absolutt om du vil ha noe moro å se på.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “en fantastisk kamp

  1. Nå fikk dere til et forferdelig resultat i Europa league,så er vel på tide at manu utd gjør en bra kamp i løpet av sesongen???og slik Jose psyker ut spillerne sine er uakseptabelt!du skal psyke spillerne dine opp og ikke ned!united kommer ikke til å bli topp lag,så lenge dere skaffer dere slike trenere!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top