klyp meg i armen!

Det var juleaften da LvG endelig pakket sakene sine og med The Special One som kom inn viste jeg at dette ville bli bra. Flere lovende spillere er handlet inn, men det største var selvfølgelig Zlatan! En spiller jeg har siklet på lenge, men dessverre sett lite av da jeg stort sett fokuserer på Premier League. Men nå er han her, hos oss. Manchester United, verdens største fotballklubb. Jeg er dritfornøyd. Men vi trenger mer, nå skal vi ikke kjempe om å kvalifisere oss til Champions League spill- vi skal vinne troféer! Og da må det handles..

Jeg synes prisen på Pogba er helt syk, men igjen så er det 2016. Fotball har forandret seg stort og skal man være med i teten så må man handle. Sånn er det. Selvfølgelig ganske rart og bittert at gutten United ga fra seg gratis handler vi mest sannsynlig nå inn igjen. Overgangsrekord. Men det var også andre tider, andre som styrte. Sir Alex Ferguson var streng. Pogba hadde adferdsproblemer og krevde spilletid på A-laget. Om han ikke fikk det ville han dra. Og om en spiller ikke vil være igjen i klubben for å kjempe om en plass, bevise at man er god nok, da ble du ikke gammel under SAFs vinger. Det hører nå fortiden til, at Pogba velger å komme tilbake viser heldigvis at han liker klubben vår. Og han er godt likt av fansen. Bare tanken av å se han i startoppstillinga gir meg gåsehud. Media melder at det er “done deal”- la oss håpe det er rett og at vi får bekreftelsen asap! Uansett hvilken dag bekreftelsen kommer på skal det feires!

Jeg er veldig glad for at City-kampen i Kina ble avlyst. Utrolig kjedelig for supporterne, men der tror jeg vi sparte oss for mange skader.. I morgen er gutta klare og vi vil mest sannsynligvis få se Zlatan for første gang. Can’t wait!

Ny hjemmedrakt er selvfølgelig allerede kjøpt, i dag ble tredjedrakten lansert. Jeg liker den!

Nå er det også nøyaktig tre år siden jeg malte kroppen i gull som en ekte champion for å feire PL-gullet! La det nå ikke gå tre år til neste gang. We’ll be back in May to take it away!


 

The Special One, Zlatan, Pogba? Snille jenter får det de ønsker seg.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “klyp meg i armen!

  1. Vil heller klype deg på rumpa eg hehe. Jo da får vel håpe at me kjemper om gull i år men man kan aldri vite noko sikkert i fotball. Kanskje havner me på femteplass men vinner Europaligaen,eg har ikkje noko forventning til det eine eller andre,får ta det som det kjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top