Siste mulighet

Sesongen 2015/2016 har ikke vært annet enn en stor skuffelse. Ja, De Gea har igjen “tatt en for laget” og reddet oss gang etter gang, første spilleren til å bli kåret til årets spiller 3 ganger på rad. Vi har faktisk verdens beste keeper og det kan vi takke en treig faxmaskin for. Martial- what a waste of money- kom inn som et friskt pust og når du scorer årets mål mot scouserne med undertegnede til stede så får du en plass i hjertet mitt. Rashford, Fosu-Mensah of Borthwick-Jackson bla har vist seg frem og beviser at man må gi de unge sjansen. Så det er absolutt noe positivt å ta med seg. Men det skulle da bare mangle?! Så å si at jeg er skuffet over denne sesongen er ikke å overdrive. Etter hver sesong før brukte jeg alltid å kjøpe DVD?en med sesongens oppsummering, for å gjenoppleve gleden over det gode spillet og vakre mål. Jeg har ikke gjort det siden SAF takket for seg for å si det sånn. Hvem vil vel sitte å lide seg gjennom disse kampene på nytt? Muligens det kan fungere mot søvnløshet.  

Jeg kan skrive godt og langt om hvor skuffet over spillet jeg er, men jeg vil ikke kjede dere like mye som Manchester United har kjedet oss alle sammen. For vi føler det samme. Vi vil ha vårt gode United tilbake.

I dag er det siste serierunde og vi er helt avhengig av å vinne samtidig som Swansea MÅ slå City. Jeg håper selvfølgelig på det beste, men er veldig forberedt på det verste. Neste sesong uten Champions League, en forferdelig tanke, men dessverre mest sannsynlig det som blir realiteten.

Uansett, drakten skal på og Scotsman er stedet. Og i dag heier jeg like mye på Swansea som på United! BELIEVE!!

Blir denne drakten i dag. Som jeg savner denne mannen 🙁

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “Siste mulighet

  1. Ja det har vært en skuffende sesong AMO eneste lyspunkte er unggutta som har kommet fram å spesielt Rashford som har redda oss noen ganger, og De Gea som har vært utrolig god og redda oss mange ganger ellers hadde vi vært lenger ned på tabbelen. Tror ikke vi får så mye hjelp av swansea i dag heller vi burde ha klart det selv nå vi hadde sjangsen ,men får håpe og tro til det siste allikevel. Er ikke bare du som savner Sir Alex og spillestillen han hadde. Men ha en god kamp AMO og så satser vi og håper på en bedre sesong i 2016/17 🙂 because Man Utd will never die

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top