Endelig fotball igjen!

Nå er det endelig Lørdag og kamp igjen! For en gal Unitedsupporter som meg er landslagspause ofte helt forferdelig. Jeg får ikke se laget mitt spille og samtidig er jeg redd for at spillerne skal pådra seg skader. Nå skal det sies at Norge skulle ut i to spennende kamper som jeg selvfølgelig så på, men det endte jo selvfølgelig i en stor skuffelse. Jeg møtte noen fra Ungarn da jeg var i Manchester sist og de var alle 100% sikre på at Norge gikk videre. For så dårlig var Ungarn. Vi fikk det landet alle ønsket seg som motstander og det hele ender med at vi taper fortjent. Det er så trist å elske fotball og samtidig må holde med Norge.. Heldigvis har jeg England som jeg også holder med, men det blir jo ikke det samme heller. Men heldigvis igjen så har jeg United! ingenting kan måle seg med Manchester United og den følelsen det laget gir meg før, under og etter kamp. Det er på godt og vondt det og, men det er lidenskap. Og to uker uten er alt for lenge!

I dag møter vi Watford borte, et lag som vi lett skal slå. Dessverre skjedde det jeg var redd for under landslagskamper og det var skader. Carrick og Martial ute, Fellaini skadet og Rooney syk. La oss håpe på litt magi fra Mata og Herrerra! Blir spennende å se hvem av ungguttene som år sjansen også, Lingard starter nok, men flere vil nok også få sjansen denne runden og det er alltid moro.

 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Endelig fotball igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top