24.03.2014

Jeg har ikke ord på hvor deilig det var med seier mot Olympiakos og at vi er videre i Champions League!! Den følelsen du har før dommeren blåser av slike kamper er så utrolig vond, en forferdelig uro i kroppen.. Men så kom trekningen og vi fikk de absolutt hardeste motstanderne.. MEN- det er Champions League- alt kan skje! Jeg gleder meg i hvert fall noe sykt til de kampene, jeg håper United virkelig kjemper, gjør de det har vi faktisk en sjanse. På vårt beste så er vi helt i toppen, vi har ikke vært der denne sesongen, men det er ikke for seint å bli det! 

Det var lenge siden jeg hadde vært ute og Lørdag var en perfekt anledning til å gjøre noe med det, dro rett ned til Brighton etter jobb og så Premier League og avslutningen kunne ikke blitt bedre. Det er så deilig å se at spillet sitter og at de jobber. Vi er faktisk det beste bortelaget i Premier League! Her gjelder det å ta med seg det positive man kan få 😉 

I morgen blir United virkelig satt på prøve. Det er duket for storkamp, Manchester United mot Manchester City. Få lag er det bedre å slå, og det vondeste å tape mot. Gutta har fått ekstra selvtillitt, City går på en smell. 3 poeng og rimelig god stemning, det er det jeg satser på! Haha, jeg er alltid optimist når det kommer til United, tror alltid at neste kamp vil de vise seg frem bedre, blø mer for drakta og at nå vil det snu… Jeg har tatt mye feil denne sesongen… Men jeg har heldigvis fortsatt trua på United jeg! 

#TweetYourFavouriteDerbyphoto ….her er det mange, gode minner! Blir oppriktig glad og gira når jeg ser slike bilder! Mitt beste minnet er helt klart brassen til Rooney. Kan se det målet i reprise gang på gang og får fortsatt gåsehud. Selv om jeg så kampen hjemme alene den gangen, klikka det helt for meg og jeg sklei bortover gulvet på kne og fikk et saftig brannsår, som i dag er blitt til et fint arr. Men gode minner absolutt, haha! Hva er ditt beste derbyminne?

Nå skal jeg pakke bagen min og straks legge meg, opp 05.30 i morgen tidlig for å ha en PT-time før jobb. Også håper jeg så inderlig at neste blogginnlegg blir en drøm å skrive 😉

Manchester is RED!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “24.03.2014

  1. Det var en hærlig stemning Old Trafford i Champions League kampen og ikke minst på puben etter kampen var så deilig 🙂 Blir ikke lett å gå vidre men det har skjedd mye i fotball før så vi for vente å se:) Blir spennde i morgen å huff a meg 🙂 hehe

  2. Beste derbyminne. Er vanskelig å komme utenom Rooney-brassen. Men også overtids-seierene i 09/10-sesongen samt fjorårets seier på Etihad rager veldig høyt. Så må kanskje si fjorårets 3-2-seier med RvP som matchvinner, den matchen satte oss i førersetet i Gullkampen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top