Play the United way

Og i morgen er dagen, da er det igjen vinn eller forsvinn. Hater/ elsker slike kamper. Champions League er noe helt spesielt og dette er det eneste vi har igjen denne sesongen. United har spilt bra i det siste, det var godt å se dem på Lørdag mot Newcastle- det var noen herlige mål vi ble servert og det virker som mange har fått igjen den gode selvtilliten som har manglet denne sesongen, det har begynt å bikke vår vei igjen etter en forferdelig tid der alt har gått galt. Men jeg er selvfølgelig realistisk her, Bayern er helt klart det sterkeste laget og United har en ufattelig tøff oppgave i morgen. Sjansen vår er vel ikke så veldig stor, men det er klart jeg kommer til å bli veldig skuffa om vi ryker ut. Selv om det da blir mot et av verdens beste lag, på den andre siden er jeg som regel alltid veldig optimistisk til United, man kjenner jo sitt eget lag best og jeg vet at om de spiller på sitt beste så er det faktisk mulig! Og det håpet holder jeg fast i! Vi kan klare dette, og om vi gjør det så er det helt fantastisk!!

I kveld skal jeg lade opp med Champions League hjemme på sofaen, jeg er redd jeg driver å blir syk, har halsvondt og forkjøla så nå skal jeg bare slappe av og prøve å få i meg masse c-vitaminer. Ikke at jeg hadde gjort noe annet om jeg hadde vært frisk om jeg tenker meg om, haha. I morgen har jeg PT-time før jobb så får vi se hvordan formen er på kvelden og om det blir pub med Red Army Oslo eller sofaen hjemme. Sistnevnte er ikke det morsomste, men det viktigste er at vi vinner!

Hva tror dere om kampen i morgen?

Avslutter med en fin video.. gåsehud!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Play the United way

  1. Jeg håper, og tror faktisk at United kan klare dette.
    Virker som om hele gruppen er heltent å begynner å få troen tilbake.
    På en god dag er vi gode nok til å hamle opp med Bayern:)
    Important to belive 🙂
    God bedring, og ha en finfin kveld videre 🙂

  2. Det ble ikke seier, å man kan ikke noe for å bli skuffet. Men I’ll be damned om jeg siee at jeg ikke er stolt av gutta! Etter en dårlig og rett å slett trist sesong, så viser vi at vi kan heve oss og faktisk score mot verdens beste lag. Potensialet er der, vi må bare grave det frem igjen nå mot innspurten. Jeg har aldri opplevd maken til stemning når Patrice sendte inn det fantastiske målet. 8-10 gutter hoppa opp å skreik som aldri før! Å det er slike øyeblikk man tar med seg. Det er DERFOR vi elsker fotball! Skuffelsene kommer, noen ganger oftere en vi liker, men vi er United. We will never die!
    MUFC ♡
    Veldig bra innlegg! Elsket videoen! Keep it up! #AlwaysUnited #RedArmy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top