into something good

I dag innfridde endelig United. Jeg hadde blandede følelser før kampen fordi tre poeng var ekstremt viktig og det har vært svingende resultater en stund nå. Vi scorer ikke nok mål og det er meget urovekkende. Kampen mot Hull var så frustrerende. Jeg ble i skikkelig dårlig humør fordi man blir jo dritt lei. Laget er bra, men hvor er målene!? Men i dag svarte de, målene kom og Leicester var heldige som bare fikk tre baklengs. Det er jo fantastisk å se på. I tillegg var det tre deilige mål som ble scoret og dette trengte vi sårt nå. Det har jo nesten blitt en trend at United mister poeng etter alle topplag også har gjort det samme, og det er kritisk. Nesten så jeg ikke har giddet å glede meg over det fordi man vet at United ikke benytter sjansen. Neida, nå overdriver jeg faktisk! Ikke noe er bedre enn å se lag som ligger over en på tabellen miste poeng. Spesielt når laget er Liverpool og supporterne har tynet deg i flere dager for et uavgjort-resultat mot Hull så taper de 2-0 påfølgende helg mot det samme laget.. HAHA! Vist faen er det deilig. Og når United smeller tilbake med en god, fortjent seier så kaller jeg det en perfekt helg!

Så ja, man må være fornøyd i dag. Men jeg sitter allikevel igjen med en “bittersøt” følelse. En følelse av frustrasjon og irritasjon. For i dag var vi gode, veldig gode. Og da dukker disse uavgjort-kampene mot Stoke, Burnely, Hull osv opp i huet mitt. Kamper vi skulle vunnet! Og hvor hadde vi vært om vi hadde vunnet disse kampene?! Det er fortsatt det samme laget og de må virkelig step up nå. Vi kan ikke fortsette å ha en dårlig dag på jobb. Jeg gidder ikke å “shame” enkeltspillere nå, for det er laget generelt som ikke har vært gode nok. En ung spiller som Pogba må selvfølgelig få litt rom for ikke og alltid skinne. Han må tilpasses. Han har vært dårlig, men det er ikke hans skyld alene at United ikke ligger på en bedre plassering. Men- det hjelper ikke stort å tenke for lenge på det. I dag var en god dag og vi må bare håpe at det vil fortsette slik! 

Jeg ser det også er mye diskutering om Pogba og feks Lindgard som er veldig aktive på sosiale medier hvor de publiserer dansevideoer og spillere som Rio går ut og sier de må skjerpe seg. At det er uprofosjonelt. Her skal jeg faktisk gi min støtte til disse unggutta. De er som jeg nettopp skrev- unge. Pogba spesielt er en spesiell type, han har “it-faktoren” og mye energi, han er veldig out-going i hele sin væremåte. At disse gutta koser seg synes jeg bare er moro og kult, og det er med å bygge opp merkevaren til både dem selv og klubben i stor grad. Rio og eldre supportere kan nok synes dette er fryktelig barnslig og synes at de heller skal fokusere på spillet. Men dette er mennesker, de må få lov å kose seg også!  Verden er annerledes nå enn for ti år siden. Den er i konstant forandring og sosiale medier er en enorm platform. Fotball er big business og jeg mener vi er ekstremt heldige som har spillere som Pogba i klubben vår som legger ut jab-danser. For det når ut til millioner av barn som vokser opp til å bli Pogba og Unitedfans. Hadde gutta tullet og tøyset etter et tap hadde jeg vært enig om at de må skjerpe seg, de kan ikke legge ut slike ting da. Men at de gjør det på sin fritid- why not? Det beviser bare at de har en god tone sammen på fritiden også og det vet vi alle hvor viktig er for samholdet på banen også. En annen ting er Martial-saken og det spurte jeg Mitten om da han var i Oslo forrige uke. Han har jo blitt utelatt fra troppen og mange var redde for at han ville bli solgt. Jeg har vært ganske så sikker på at han trives veldig i Manchester. Det virker som han liker både byen og klubben veldig godt så jeg var ikke redd for at han ville bort, men det måtte jo være en grunn til at han ikke en gang satt på benken. Og det kunne Mitten fortelle skyltes at han hadde litt feil prioriteringer. Han må fikse opp i privatlivet sitt, lære seg språket og bli mer profosjonell. Og der er jeg helt enig. Han har jo gått fra barnemoren og de har hatt en ufin break-up som media koste seg med. Han fant seg raskt en ny dame som tar mye av tiden hans og slike ting vil påvirke en ung gutt. Og er du fotballspiller i Manchester United så må du lære deg engelsk altså. Det er enkle ting faktisk, men alt står på han. Og jeg ser sulten og viljen når han får spilletid så vi får bare håpe han velger å gjøre det rette også utenfor banen.



Guds hviledag ble holdt hellig i dag og jeg så kampen alene og droppet Scotsman. Jeg har vært så sliten og trett at det har vært mange timer i senga med Greys Anatomy maraton og små powernaps i hele dag. Selv om helgen har gått rolig for seg med tanke på festligheter så har det vært mye ekstra jobb denne uka og det har tatt på. Så nå trengte jeg virkelig å bare slappe av og det har vært ekstremt godt.


Søteste Bea og Christina var i Sverige i går og de er jo så snille. Ikke bare orket de å handle med veganske produkter til meg som er halvparten av prisen der, men de kjøpte med denne toppen til meg! Så søt!! Jeg ELSKER avakado og kunne spist det hver dag på alt. Det har de tydeligvis fått med seg, haha..


I morgen er det endelig ny uke og det kommer til å bli en bra en. Starter dagen grytidlig kl fem, med jobb og deretter trening så nå skal jeg ta et bad og deretter sove. Og herregud så mye bedre det er å gå til sengs etter en deilig seier! 😀

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

7 thoughts on “into something good

  1. Kunne du ha falt for en mørkhudet mann=?
    Ser på super bowl og de digge mørke guttene:)
    Hvilken typer gutter liker du, av nasjonaliteter syns du er finest?

  2. Jeg faller for personlighet og kjemi så slikt har lite å si i det lange løp. Men nå har det seg slik at jeg er sammen med en norsk mann så det er ikke noe jeg tar stilling til uansett;)

  3. Heii.
    1. Hvilke tanker gjør du deg om Antonio valencia?. Jeg er utrolig glad for at han nå begynner å få anerkjennelsen for den ekstreme jobben han gjør opp og ned kanten. Endelig blir han verdsatt og sett på en av de beste høyrebackene i verden?
    2. Hvilke akademispillere tror du kan slå gjennom?
    Jeg tenker på angel gomes, Callum gribbin, Demetri mitchell, Axel tuanzebe, Ethan hamilton, Tahith chong, indy boonen, Ro shaun williams som unge og spennende spillere i akademiet vårt?

  4. Hahaha, Pogba sin er sikkert stor, en ekte anaconda slange.
    HAr du ikke hørt ordtaket once you go black you never go back.. stemmer det annmari?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top