Welcome adidas

14. juli 2014, bare 6 dager etter nyheten om at Nike hadde trukket seg som utstyrsleverandør bekreftet klubben og adidas at de var enige om en 10-års avtale verdt minimum 750 millioner pund!  Hvor sykt er ikke det? Tenk dere, United skulle ikke spille i Europa en gang og det var den dårligste PL-sesongen på 23 år så klarer klubben å lande denne avtalen. Ed woodward sa så fint; “Alt vi gjør er å selge diamanter”. Og de diamantene har blitt skapt gjennom klubbens 137 år lange historie og av spillerne selv. Mange fnyser av at MUFC er blitt så kommersielle, men det hører med når vi er et av verdens største fotball-lag. Vi får verdens beste avtaler og jeg synes det er mye bedre å hente inn penger på denne måten enn å feks øke billettpriser som rammer oss supporterne. 

Det har florert bilder av drakten på internett i mange måneder, men ingenting er bekreftet så jeg har ikke satt meg så inn i det. Men jeg skal selvfølgelig logge meg inn på hjemmesiden i natt for å se bilder. Alltid spennende med ny drakt, spesielt siden jeg samler på drakter! Jeg gleder meg veldig til adidas tar over og første drakt blir kjøpt neste uke når jeg endelig er i Manchester igjen 🙂

Forrige sesong kan jeg ikke akkurat si jeg var heldig med draktkjøpene mine? Kjøpte vel 6 drakter og blant de var Falcao og Di Maria (og De Gea, men håper for guds skyld jeg kan bruke den drakten også neste sesong). Falcao viste jeg jo ikke kom til å bli en legende i klubben, men jeg har alltid att sansen for han, men at han floppet så og kun ble denne sesongen  og i tillegg drar til Chelsea var en skuffelse. Men ikke i nærheten av rotta Di Maria! Denne drakta blir hengt bakerst i samlinga. For en slu fyr, null respekt for slike. Første draktkjøp i år blir med herlige Herrerra bak, han kjemper for en plass på laget og elsker klubben. Slike trenger vi fler av!

Jaja, godt man har nok drakter å bytte på så man ikke går lei! 😀

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Welcome adidas

  1. syns din mening om Liverpool er barnslig ,og tenne på en drakt er så usmakelig at,men typisk United fan være så barnslig

  2. Draktkjøp ga jeg med for lenge siden. Har mer sans for en legende drakt med autograf rammet inn og pryder veggen. Vanskelig og få tak i og dyrt ja, men betyr noe ekstra 😉

  3. Å brenne en annen klubbs drakt,flagg eller annet vitner ikke om noen supporter. Liker ikke MU. Men ville ALDRI brent hverken flagg, skjerf eller drakt. Respektløst!!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top