Seiersfest

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke drikker vin.

O M G…..

Litt sliten og redusert i dag, herregud. Fått karret meg bort til Hertugen, det er jo fotballsøndag og det må man jo delta på uansett. Selv om senga frister mer for å være ærlig, etterpå blir det tilbake til fosterstilling. Det er nå man skulle hatt en søndagskjæreste faktisk, men jeg har jo gitt opp det motsatte kjønn så Minnie for duge.

Men det var gøy i går da! Det var kun meg og Melika som satt og kosa oss sammen, satt på gulvet og sminka oss mens vi så på MGP og drakk øl. Vi ble enige om at vi skulle sprette flaska om Nora vant og det ble seiersfest for å si det slik!

Men er vi klare til kamp?! Oh yes! Blir spennende mot Arsenal!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

10 thoughts on “Seiersfest

  1. hvorfor gitt opp? eksisterer sikkert en fyr der ute som passer frøken olsen veldig bra. have faith in the mankind woman.

  2. kan du skrive litt om trening, mat du spiser og hva som motiverer deg og slik?=)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top