Første tap på mange år.

Da var man hjemme igjen fra Manchester og selv om det ble tap så var det en helt fantastisk helg. Moro fra start til slutt! Okei, det er aldri moro å tape en kamp, men det var bursdagshelgen min så jeg ville ikke la det ødelegge resten av turen.

Fredag var det stor supporterfest sammen med Orange Carpet og Betsson på Yates og det var ingen skuffelse. Alle var gira før kampen og det ble en riktig så god fest! Hovedgjesten var Paddy Crerand og for en hyggelig mann! Jeg tok masse bilder, men gjennom Snapchat og de har ikke lagret seg så dessverre er det ikke alt jeg får publisert nå, men det var mange andre som også tok bilder så om jeg finner noen vil jeg legge det ut senere.

Hadde også gleden av å møte på en totning på eventet også. Såpass hyggelig var’n at det ble plass på Stretford End dagen etterpå. Sammen fikk vi julestemning da Olsen fant frem Fireballflaska da vi innså poengtapet. Viktig å kose seg læll!

Lørdag morgen (grytidlig!) ble jeg vekt av Bea som frustrert kommer inn på rommet å sier man ikke får kjøpt alkohol før kl åtte?! Da var det bare å ta på seg ny drakt å sette ferden mot Old Trafford!

Selv om det ble tap så gikk jeg faktisk ikke i “kjellern” som jeg ofte gjør. (Kanskje jeg har blitt herda etter år med Moyes og LvG?!) Jeg hater å tape mot City, det er virkelig et av de verste lagene å tape mot. Men jeg er ikke bekymret. Vi vant ikke denne gangen, men jeg har stor tro på spillerne og Mourinho som sjef. Vi skulle hatt straffer og mye hadde selvfølgelig vært endret om vi hadde fått det. Men spillet satt ikke og vi taper fortjent. City var sterkest. Så da gidder jeg ikke henge meg opp i det. Selv om det var mye negativt så er jeg glad vi fikk se det såpass tidlig i sesongen så vi er mer forberedt til neste gang vi møter er sterkt lag.

På kvelden var det på med finstasen, legge tapet bak seg å gjøre seg klar til å feire bursdag!

Jeg hadde det kjempemorsomt og vi var blant annet på min favorittresturant (Australiasia) og som det ikke ble nok champagne dagen før så ble man jammen meg vekt dagen etterpå for å feire enda mer. Champisbrunch på Wings (som jeg også elsker) var en perfekt start på en bursdag!

Og de hadde masse god vegansk mat. Har virkelig hatt en fin helg med fine folk. Kan ikke be om mer. (Eller, tre poeng hadde jo vært glasuren på kaka..)

Og tusen takk for alle gratulasjoner. Det var faktisk umulig å svare på alle, men jeg satte pris på hver eneste en! Det er da virkelig ikke kjedelig å fylle år når man har det så moro 😀

I tillegg så har jeg fått så mange fine gaver også! Men det beste gavene er kanskje de man kjøper selv? Ble i hvertfall “et par” nye drakter med hjem 😉


Dette fikk jeg på jobben i går. Heldige meg, folk kjenner meg godt 😉

I morgen er det igjen kamp. Bortekamp mot Feyenoord og her bør viktige spillere hviles og de som trenger spilletid må få sjansen. Det er vanskelig å si hva Mourinho tenker, men jeg vil nå tro han som meg tenker at helgens Premier League-kamp er desidert viktigst og det er det som må satses på. Det bør være en ganske så enkel seier uansett hvilket lag han starter med i morgen for det er mye talent på benken og. Uansett; United kommer alltid tilbake. Det er bare å se fremover.
 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “Første tap på mange år.

  1. Jaja Olsen!tap igjen for man utd,ikke lenge før dere vil sparke jose nå tenker jeg!

  2. Mourinho stilte med et så og si toppa lag,også tapte de.united blir sirkus lag i år også,virker som spillerene slutter å prestere i united drakta!!kjedelig fotball spiller de også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top