retro shirts

De fleste som leser bloggen min har nok fått med seg at jeg er over snittet interessert i fotballdrakter. Jeg er faktisk usikker på hvor mange jeg har, men alle har vel sine ting man samler på. Noen liker vesker og sko, jeg foretrekker drakter. Hver sesong så blir det minst 4 drakter, man må jo ha alle de nye. Men jeg elsker retrodrakter. Det som er synd er at det er veldig vanskelig å få tak i de orginale. Så når jeg kommer over noen er de enten i veldig dårlig forfatning eller alt for store. Så jeg har en del replika-drakter, de er ikke ekte, men jeg synes de er veldig fine uansett! Og siden så mange spør hvor jeg kjøper de så tenkte jeg å lage et innlegg om det. De er fra www.retroshirtcity.com og jeg har de i str Small. De er helt vanlige i størrelsen på meg, men med tanke på at de fleste som handler drakter er menn så bør man kanskje gå opp en størrelse om man vipper mellom to.






Nyeste drakten er denne longsleeven fra 1985



 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “retro shirts

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top