VM og MUFC-tattoo

For en herlig dag i går! Startet med en kort og fin arbeidsdag før det var på tide å dra til sentrum for å møte Bea for middag og øl ute i sola. En perfekt start før kontraskjæret! Vi kosa oss før vi hadde som oppgave å kapre bord til resten av gjengen. Ikke verdens letteste oppgave da hele Oslo hadde også tenkt seg på kamp, men en totning og nordlending klarer alt 😉

Litt av verdens beste gjeng – England all the way!

Dessverre ble det tap, igjen og i dag fikk vi ingen hjelp av Italia så moroa er over for vår del. Utrolig kjedelig! Men er det noe jeg er blitt vant med i fotball det siste året så er det nedturer, og England har seg selv å takke.. Uansett er det deilig med VM så vi får håpe laget som står igjen til slutt som vinnere er det beste laget, dvs ikke Brasil!!

I dag har jeg gjort noe helt sykt. Noe jeg aldri verden hadde trodd jeg skulle gjøre! Mitt forhold til tattoveringer er vel ikke det beste, de som kjenner meg vil heller si jeg er anti-tattoo, men man forandrer seg og jeg har lekt med tanken i det siste å ta en selv. Selvfølgelig måtte det blir noe med Manchester United og valget falt på djevelen som er i logoen og bak på United-drakten. Mange vil kanskje mene at en fotballtattovering er det siste man burde ta og hvertfall om man er jente, men for meg så er dette eneste alternativet til en tattovering. Jeg kommer alltid til å elske Manchester United, jeg vil aldri gå lei og derfor ikke angre på at jeg tok en slik tattovering. Jeg synes det er kult og mange andre typer tattoveringer jeg synes er veldig kule, men for meg så var det viktig at det var “meg” og at den er på en plass jeg selv synes er fint. Jeg kunne aldri hatt noe på armen for eksempel så en liten djevel i nakken var perfekt for meg!

Gjett om jeg var nervøs før vi startet, jeg er livredd nåler og hadde sett for meg at det skulle være insane vondt. Men jeg ble nesten skuffet over hvor lite vondt det gjorde! Det svei bra et par steder, men ikke i nærheten av vondt. Jeg legger ut bedre bilde når den er ferdig og grodd. Man kan mene hva man vil, men det viktigste med en tattovering er at man selv er fornøyd, det er en personlig ting så hva andre måtte mene skal jo ikke ha noe å si. Denne lander nok ganske høyt på en “harry-faktor”  blant mange, men hva annet skal en totning som heller går i jeans og United-drakt på en brun pub med en gjeng gale mannfolk enn på en klubb i kjole ta da? Haha, jeg vet jo at det er harry i manges øyne, men de kommer heller aldri til å forstå mitt forhold til Manchester United. Det går langt forbi “vanlig interessert”, dette er en livsstil og umulig å forklare for ikke-fotballinteresserte mennesker. Jeg elsker det og er veldig stolt over å ha MUFC-blekk på kroppen! Vi har ett liv, det er èn kjærlighet og det er èn klubb. Oh Manchester, I love you!

PROUD AND RED!

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “VM og MUFC-tattoo

  1. hei synes den tattoen er djevelsk fin har lyst på en sånn sjøl å men jeg har også vært og er en sånn anti mot tattoveringer men jeg får se hva jeg gjør,for den er bare så fin 🙂 ha en fin kveld 🙂

  2. Utrolig fin tatovering 🙂 hadde samme forhold som deg men endte opp med en selv. Tok logo på armen da det er noe jeg alltid har hatt lyst på.

  3. “…og i dag fikk VI ingen hjelp av Italia så moroa er over for VÅR del..”
    Det er England det er snakk om her. Greit å holde med et annet land når ikke Norge er med, men VI..? Kom igjen a.

  4. Greit nok, men det er forskjell på lag og land. Jeg har bodd i England i mange år, favorittlaget er engelsk og jeg håpet på England i VM. Kaller allikevel ikke det engelske landslaget for “vi”. Nå som England er ute, blir Nederland “vi” da eller..?
    Det virker fryktelig påtatt, noe jeg både tror og vet engelskmenn er enig i.
    Men, folk er forskjellige. Håper “dere” slår Costa Rica!

  5. Jonas: men det her er vel virkelig ikke noe å henge seg så mye opp i eller?! Hva andre måtte mene, om de er engelskmenn eller ei tenker jeg ikke så mye på, jeg holder sterkt med England uansett. Håper Nederland gjør det bra ja, men det blir ikke på samme måte i det hele tatt. Godt England er ute da så slipper dere å lese så mye om de fremover..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top