Fredag og kamp

Kamp på en Fredag? Ikke ofte det skjer, men i dette tilfellet kunne det ikke passet meg bedre. I morgen gifter nemlig min gode venninne Camilla seg og det hadde jo vært kjedelig å måtte sett kampen på iPad!! Haha- ja, selvfølgelig hadde jeg sett kampen! Men til andre som måtte lese dette og inviterer meg til bryllup så foretrekker jeg månedene juni/juli eller når det er landslagspauser. Må da gå ann å planlegge såpass, og Camilla (eller jeg) unnslapp med skrekken 😀 Morgendagen kommer til å bli fantastisk, jeg sitter i skrivende stund på toget og er på vei til Gjøvik for å overnatte på hotell der hele helgen med min date Cathrine- blir stas.

Men først: Aston Villa vs manchester United! Kampen mot Spurs var ikke bra. Jeg forventer mye, mye mer i dag! I tillegg møter vi et svakere lag så det bør bli seier. Mulig jeg undervurderer Villa, men de har mistet Benteke og skal ikke være en stor trussel. Men hver kamp er viktig, man skal aldri undervurdere en motstander så United må gå hardt ut. Jeg håper på 3-0 til United. Vi trenger en god seier nå og med verdens beste bortefans bør de blø for drakta i kveld.


Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “Fredag og kamp

  1. God helg og god kamp dag dette må bli 3 poeng til united 🙂 Glory glory man united! 😀

  2. SEIER!!!! Deilig å legge seg når vi topper tabellen! Bunnsolid defensivt men dørgende kjedelig fotball. LvG kynisk som kollega fra Brua, men poenga er livsviktige! Kos deg op bryllup imorra. Så er det bare å lade opp til tirsdag! Godt at sesongen er igang!😀

  3. hei! Så søte blogg du har. Jeg skal ha en spørsmålsrunde! Så det hadde vært fint om å få noen spørsmål?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top