Tidenes jentetur til Manchester

Jeg har jo helt glemt å legge ut bilder fra den første Red Army Oslo jenteturen! Og for en tur! For noen var det første turen til Manchester og det innfridde til de grader.

Flyturen blir alltid mye morsommere med alkohol!

Vi landet ganske så sent så det ble ingen tur ut, men vi måtte jo skåle litt for at vi endelig hadde fått dratt på tur sammen. Vi bodde for første gang på leilighetshotell siden vi skulle være så lenge og vi var mange på tur sammen. Det var perfekt egentlig, vi handlet inn masse drikke som var kaldt hele tiden og det er bedre å slappe av noen timer på et soverom eller sofa enn et trangt hotellrom. Vi bodde i Salford, men det var knappe 10 minutter å gå inn til sentrum så det gjorde ikke noe.

Dagen etter var det på tide med yndlingsfrokosten min før vi gikk inn til byen.

Glade jenter klare for Manchester 😀

En venn av meg som bor i Manchester fortalte meg at vi bodde rett ved siden av hotellet der mange av Unitedspillerne bodde?..da måtte jo vi- helt tilfeldig- gå en del rundt der, sakte..haha se på Bea holder utkikk da ;D

Målet med dagen var å slappe av å kose oss, og det gjorde vi til gangs, det var fint vær og livet smilte.

Circus er obligatorisk så vi tok en tur dit hvor vi satt i mange timer og snakket med eieren, Barry. Verdens hyggeligste mann med masse historier å fortelle. Han har jo laget egen sang til meg og så ikke rart jeg liker stedet 😉 Her drar det masse nordmenn og skikkelig engelskmenn så det er en god blanding. God stemning er det uansett når på døgnet man går innom. 

Planen for kvelden var å spise på Rosso, for en Unitedsupporter er det obligatorisk å gå innom der en eller annen gang siden det er Rio sin resturant. Flott sted, men jeg mister matlysten når jeg drikker alkohol så jeg fantes ikke sulten. Bestilte pizza da det alltid er godt, men måtte tvinge ned en bit og delte ut resten så det skulle se ut som jeg hadde likt maten. Haha, ølen deres var god da 😉

Aner ikke hva stedene vi var på etter Rosso, men vi hadde det sykt moro. Alle hadde høye hæler og jeg tror alle holdt på å dø i beina på slutten. Jeg var- for første gang i historien en av de første hjem, jeg satt å slappet av på soverommet med en rolig kaffe baileys før leggetid. Så?..

Så ble det nachpiel!! Og herregud. De som er på snapchatten min opplevde en legendarisk kveld. Det tok helt av, bare oss jentene og det var så sinnsykt moro. Jeg slokner som regel med en gang og er ikke nach-type, men dette var moro altså. Haha?jeg våkna med Unitedklistremerker over hele kroppen dagen etterpå og vi var alle enige om at det var tidenes kveld. Og vi var kun på dag 2..

God morgen ja? Noen hadde shopping på planen den dagen, det utgikk for min del. Så det var egentlig bare å slappe av til det var akseptabel tid å begynne å reparere igjen. Denne kvelden hadde vi nemlig avtalt med Barry på Circus at vi skulle ha pokal-fest! 

Og det ble pokal-fest til de grader!! 

Gode Barry 😀

Undertegnede var i meget fin form 4 timer før man skulle opp igjen å starte på nytt.

Og så kom dagen vi hadde ventet på?. MATCH DAY!!!!

Vi var relativt slitne frøkner som sto opp, men for å få mest ut av dagen, slippe kø og å få formen opp igjen var det bare å stå opp tidlig og vi var vel på Bishop litt over kl 10

Formen var IKKE god, men noen shots fiksa alt..

Det var veldig god stemning på Bishop og jeg har aldri sunget eller dunka hånda mi så mye i bordet før? Man må jo delta selv for å holde stemninga der den skal være! Og akkurat der gjorde jeg en bra jobb!

Såpass bra jobb at jeg fikk store blåmerker inni hånda og den ene hovna opp. Haha! Kjølte ned med litt mer øl..

Skal ikke undervurdere norske jenter..

Beste gjengen <3

Og etter bildet ble tatt kom vodka redbull inn i bildet og mobilen ble værende i veska. Ikke et eneste bilde fra kampen en gang!

Men det var en herlig kamp, vi vant 3-1 og god stemning!! Det ble en tur til Bishop igjen for å feire seieren, men jeg kasta faktisk inn håndkle relativt tidlig og var i seng rundt kl ni. Haha, Manchester tok på! 




Søndag var alle fyllesyke så det ble en rolig kveld, vi var ute å spiste og tok en rusletur i byen.

Mandag var siste dagen. Vi ryddet og vasket leiligheten før det ble litt shopping. Jeg er jo fyllesyk minst to dager etter slike turer så det satt godt i fortsatt, da var det godt å slappe av litt utenfor Old Trafford i sola 😉

For en tur!! Kjenner jeg savner Manchester allerede 🙁 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Tidenes jentetur til Manchester

  1. Virket som en sinnsykt kul tur! Mye bra bilder og spennende å følge deg! Herlig knippe Unitedjenter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top