Endelig

Champions League. Endelig. 504 dager siden sist. Det har vært utrolig kjedelig og ikke kunne engasjere seg på samme måte som før når jeg har sett kampene de siste gangene, for er ikke United med så er det ikke like moro. Men snart er vi det..

For noe annet enn seier i kveld er katastrofe. Vi fikk en lett trekning og møter Club Brugge, et lag jeg ikke har noe kunnskap om for å være ærlig. Etter det jeg har lest så sliter de også med en del skader. Vi åpner hjemme på Old Trafford og van Gaal har uttalt at dette er en av hans viktigste kamper hittil som manager. Og det er helt riktig, denne kampen SKAL vinnes og blir det nok en 1-0 seier i kveld blir jeg jævlig skuffet. Dette blir nok den viktigste kampen noen sinne for Club Brugge og United kan ikke ta lett på det.

Jeg har som vanlig tro på seier og det vil gjøre det en del lettere til returmøtet. Rooney bør også komme på scoringslisten nå og nå har han fått noen kamper å spille seg i form så i kveld håper jeg han står frem som den gode kapteinen han faktisk er. 

Jeg elsker Champions League kvelder og endelig er det kamp igjen i kveld!

Nå er jeg ferdig trent og dusjet, klar til litt jobbing før kamp senere. For en deilig Tirsdag.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Endelig

  1. Gleder meg til Champions League kamp i kveld jeg å 🙂 har stor tro på seier i kveld ;D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top