Chelsea-Manchester United

Lørdag og match day, det er perfekt! I tillegg møter vi Chelsea så dette er en skikkelig storkamp. Om vi faktisk vinner kampen så kan det bli riktig så spennende på slutten.. Siden United har spilt så bra i det siste så har jeg hatt troen på seier, ikke at det blir en lett kamp, men vi greide uavgjort forrige kamp og da var Chelsea betraktelig mer giftig enn de er nå. Men så kom skadene… Jeg håper LvG driver med mindgames for stemmer det at Carrick, Rojo, Jones og Blind er ute med skader så gruer jeg meg til å se startoppstillingen, det blir tynt…

MEN!! Jeg lever fortsatt på skyer etter to strake helger i Manchester hvor United spilte overbevisende så jeg håper på seier! Uavgjort kan jeg ta, men blir skuffa med tap. Perfekt om Mata avgjør det hele!

Hva tror dere?

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top