First away game for the season

Mandag og kampdag! Er det noe som kan redde en blåmandag så er det sistnevnte! Jeg hadde min første treningsøkt etter beinbruddet i juni og jeg er langt fra match fit for å si det pent 😂 Men det er godt å være i gang igjen, nå er ferien over og nå er det fulltidstudie, jobb og trening som blir fokuset og det er deilig etter en lang sommerferie. 

Jeg har et veldig morsomt prosjekt på gang som jeg kommer til å dele veldig snart, mange av dere har spurt meg ofte om nettopp det her så jeg tror det blir veldig moro! Fredag hadde jeg fotoshoot og så fort vi har merch på plass så er vi i gang. Det er selvfølgelig fotballrelaterte så mange kan nok gjette seg til hva det er 😃 

Men ja, det er mandag og endelig kampdag! Det føles som evigheter siden vi møtte Chelsea og jeg har telt dager til neste kamp. Wolves er virkelig ikke et enkelt lag å møte, det har vi jo allerede smertelig erfart ved å tape både hjemme og borte mot de. Så dette er ikke en kamp jeg tar lett på, men samtidig er det umulig og ikke være optimist etter storseieren sist søndag. Men vi drar på sesongens første bortekamp med en godfølelse og med selvtillit! Vi er et sterkere lag så jeg har tro på seier selv om jeg ikke forventer overkjøring. 

Skal jeg komme med noen tips så hadde jeg satt penger på: * United seier * mer enn 2 mål * Martial scorer 

Så er det bare å håpe på like god underholdning som sist! COME OM UNITED

 

⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

Monday and match day! Thank god for that, cause this Monday morning was rough. I had my first gym session after I broke my leg in June and let’s say I have a long way to go when it comes to fitness 😂 

Friday I was working on my new project and I’m really excited to show you guys what it is, it will be ready in some weeks and I think you would like it 😃

Back to where I started, it’s match day and Uniteds first away game for the season! Feels like ages ago we played against Chelsea, let’s hope the long wait pays off. I’m optimistic, but also, this isn’t an easy game at all. Wolves are a difficult team to face, which we all know by now. They beat us at home and away last season and it brings back painful memories. United need to turn that around and we’re going there with a good feeling and confidence! 

Its not match day without ‘AMs special’ so I’ll give you my predictions and what I would put money on; *United win *more than 2 goals *Martial goal scorer 

COME ON UNITED

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “First away game for the season

  1. Vi tapte ikke hjemme mot de, men to ganger borte. Blir en sykt spennende match og er langt oppe på neglebånda allerede! GGMU❤️

  2. Well, you got one thing right! However, much better performance than last 2 visits. Martial and Lingard wasted very good opportunities in and around the box. Lingard technique was glaring lacking! He ain’t no Sterling! (I’m not a fan) we won’t go to the next level with Lingard I’m afraid to say. Mata much better option at 10. No pace I know, but skill and brain in bucket loads.
    Catch you next time!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top