En vanskelig bortekamp

Jeg har ikke blogget siden kampen mot Liverpool og det var like greit, ingen høydare akkurat og jeg er skuffet. Selvfølgelig er jeg skuffet med uavgjort mot Liverpool, det er kamper jeg alltid vil komme seirende ut av. Jeg ønsket en mer underholdene kamp fra begge lag slik at man kunne få litt spenning, men det fikk dessverre ingen av oss. Det morsomme er jo at Liverpoolsupporterne føler de kom seirende ut av det og ler av oss. Say what?!😂 Det ble 0-0 og ingen lag var gode nok til å score. Etter år med LvG og fokus på ballinnehav så kan dere ikke ta den mot oss, for den betyr faktisk ikke en dritt. Det som betyr noe er poeng og de delte vi. Liverpool MÅTTE vinne denne kampen for å henge med, United spilte borte og uavgjort er ikke krise for oss. Selv om JEG gjerne skulle sett at United vant 4-0 hver kamp så vet jeg jo at det ikke kommer til å skje og det er opp til Mourinho hvilken taktikk og resultat vi går etter.

Uansett; 0-0 er ikke bra nok i mine øyne, men ingenting å grine av. Etter kampen var jeg litt på Scotsman før jeg ruslet hjem og tok på meg den signerte Maradona drakten, lagde margaritas og så på Rihanna, Britney og Maradonas egne musikkvideo på storskjerm. Syk tar ting å gjøre, men jeg og Kjetil ender ofte opp med å ta på drakta hans og en signert Boca drakt når vi er godbrisne hjemme. Haha, moro er det nå absolutt.

Overskriften handlet ikke om lørdagens spilte kamp, men den vi står fremfor om noen timer. I kveld er det endelig Champions League igjen og det er alltid like deilig. Gutta har tatt turen til Lisboa og det er Benfica som møter oss i kveld. Et lag både spillere og manager har godt kjennskap til. Benfica har skuffet så langt å står med to strake tap. Dette blir ikke en lett kamp selv om de har vært svakere enn antatt. Benfica trenger seier i kveld og er et mye bedre lag enn det de siste kampene sier. Vi må gå for seier, kampene kommer så tett på hverandre fremover så å sørge for avansement så tidlig som mulig er utelukkende positivt. Lindelöf ser vi fra start i kveld og jeg tror det vil gi han en ekstra boost å starte mot sitt gamle lag. Samme gjelder Matic, han bør vel helst hvile denne kampen, men regner med han starter siden vi ikke har noen å erstatte han med.

Jeg håper at Mourinho hviler de som kan hviles i kveld da det kommer mange tøffe kamper fremover.

Jeg har uansett troa på seier, men blir ikke overrasket om Benfica også scorer.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top