Stemningsrapport fra helgen

Wow? Var jeg virkelig på Wembley i helgen? 

Nok en drøm kom i oppfyllelse da vi vant FA-cupen. Så ubeskrivelig deilig å få oppleve det!!

Jeg og Bea dro ned tidlig fredag morgen og møtte samtidig to kompiser som vi tok turen videre med. Jeg har aldri flydd til Stansted før så greit å ha noen reiseledere med, men det var jo veldig enkelt. Rundt 45 minutter med tog inn til London.

Jeg hadde fikset billetter gjennom en venn av meg, men de jeg kjøpte av kjente jeg ikke så man kan jo aldri være 100% sikker.. Så vi sjekket inn på hotellet og ventet på at vår kontakt skulle bli ferdig på jobb så vi kunne møte han.

Litt sært kanskje, men jeg elsker å gå i matbutikker i utlandet å handle masse forskjellig. Og man skulle kanskje ikke tro det, men i England er det masse vegansk mat over alt. Til og med på Wembley hadde de flere retter! Og da blir jeg glad- og mett!

Etter noen timer var endelig billetter i boks! Og det måtte feires!!

Møtte en gjeng fra RAO ute i London. Men- jeg og Bea tok det faktisk ganske så rolig for en gangs skyld og takket nei til videre fest. Vi skulle være opplagte til morgendagen!

Opp før 8, med havregrøten i hånda og på vei til banen for å komme seg til Wembley! MATCH DAY!!

Ja, er det ikke over 20 grader og sol så fryser jeg. Heldigvis har Bea varme hender så anklene mine fikk følelser igjen! Haha <3

Det var ekstremt god stemning på The Torch!

WEMBLEY!!

For en stadion!!! 

Let’s go! Come on United!!

Glade og veldig klare for kamp!!

Jeg klarte ikke ta så mange bilder under kampen. Da vi lå under 1-0 var jeg helt sikker på at vi skulle tape. Jeg var så lei meg. Men så kommer fader meg utlikningen og der vi sto eksploderte jeg! Det var så viktig og jeg har veldig aldri klemt så mange ukjente mennesker før!

Så blir det ekstraomganger!! Jeg var så nervøs! Jeg hadde så vondt i kroppen, pulsen min var så høy at jeg nesten ble uvel. 


Og BAM! Jesse smeller til og United er i ledelsen! Altså?den følelsen kan ikke forklares!! Jeg tror jeg aldri har vært så glad før? Eller, det har jeg helt sikkert, men det var helt sykt!!

Og vi er vinnere av FA-cupen!!

Etter sermonien var over tok vi en liten waving flag parade rundt Wembley. Fullt med lykkelige United supportere over alt. I love it!!

Nei, dette var moro altså. Vil ha mer av finaler. Nå ser det ut som jeg får ønsket oppfylt med van Gaal ut også. Det er en trøst at han vant FA-cupen, men ikke bra nok dessverre. Alt for mange penger brukt og vi ender på en ussel femteplass. Er så mange rykter og jeg blir gal. Men The special one er det beste alternativet akkurat nå. Han er en vinnerperson og jeg må bare innse at det er 2016 og fotballen har forandret seg mye og at vi som Unitedsupportere ikke kan håpe på noen som Ferguson igjen. Det blir noen veldig spennende dager nå..

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Stemningsrapport fra helgen

  1. Hei AMO det ser ut til att det var sykt bra og være der på finalen skulle ønske jeg fikk den sjangsen en gang 🙂 Blir spennende å se nå med The special one i fører sete men jeg håper i hvertfall at vi får en langt bedre neste sesong. Jeg bare elsker sånne supportere som deg AMO og gratulerer med Fa cupe seiarn 🙂 Takk for at du deler det du opplever og de fine bildene du legger ut AMO og takk for denne sesongen. Ha en flott kveld og så for vi bare vente til i August når det braker løs igjen:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top