15.03.2015

På tide å legge Arsenalkampen bak seg. I dag er Tottenham motstander og dette blir en tøff kamp og ikke minst en ekstrem viktig kamp vi må vinne. En sesong til uten Champions League er for meg utenkelig så i dag MÅ vi ta tre poeng. Vi har et forferdelig tøft program i vente og det er lett å falle av. Tottenham får det lettere fremover, samme med Liverpool så det er kritisk om vi ikke tar tre poeng i dag. Føler det er vinn eller forsvinn om fjerdeplassen så jeg er utrolig rastløs nå. 

Vi har flere spillere ute; Di Maria er suspendert, samme med Evans, RvP ute med skade og Young og Rojo er usikre. Man veit jo aldri hvem som får starte eller hva slags formasjon det blir og det er en følelse jeg ikke liker så godt. Men jeg håper virkelig å se Mata fra start i dag, det samme med Rafael og Falcao.

Ellers har jeg hatt en topp uke, jeg skal jo ikke drikke før United starter å ta poeng igjen (haha) så nå har det vært fokus på trening! Det er deilig og endelig kommet i rutine igjen og jeg har et nytt treningsprogram. Slikt hjelper på motivasjonen og det blir 5 økter denne uka. Det sier jeg meg fornøyd med 🙂

I går testa jeg ut et nytt treningssenter her jeg bor og som Bea trener på; Fresh Fitness. Greit senter, men litt for mye folk når vi var der og sinnsykt mye rot på gulvet. Hater når alle slenger fra seg vekter over alt og man må gå å lete etter det man skal bruke selv. 
 

Fikk nå uansett til en bra økt og jeg var helt død etterpå. Sykt godt å ta det med ro en helg også, slikt er jo uvant for meg med tett kamp-program 😉 Nesten så det frister til en ny livsstil, men det er nok å håpe på et mirakel.

Nå må jeg få ut litt energi før kamp, forhåpentligvis tar vi tre ekstremt viktige poeng og mitt neste blogginnlegg blir mye mer optimistisk enn det etter Arsenalkampen! 😉

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “15.03.2015

  1. Herlige tre mål og poeng. Endelig en match å bli glad av. Formen og humøret ble kraftig forbedret etter Tottenham matchen. Ha en fantastisk fin uke.

  2. Å trene på fulle sentre er bare det verste! Godt jobba 🙂 følg med bloggen vår i i dag for recapsene av paradise hotel om di ser på 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top