The United way

“Play the United way” har jeg vel gnålt om i tre år snart. Grunnen til at jeg ble Unitedsupporter var fordi fotballen de spilte var fantastisk. Etter å ha sett en kamp ville jeg bare knyte på meg fotballskoene å løpe ut å trikse litt. Jeg ble glad av fotballen de spilte og den gjorde at jeg startet å elske Manchester United. Elske er et strekt ord, men jeg mener det. Lidenskapen jeg har for klubben er ekstrem og den vil aldri forsvinne. Elsker man noe høyt nok så vil det aldri gå over. Selv med flere sesonger med tilbakespill, tilbakespill, tilbakespill så er jeg her fortsatt. Mer gal enn noensinne 😀 Men poenget da; hvor vanskelig er det å spille underholdene? Mourinho løste det heldigvis nå i helga og det var en helt fantastisk første omgang. Kan ikke huske sist jeg skrek så mye- AV POSITIVITET?!

Jeg hadde familiebesøk og Leander er (selvfølgelig) ihuga Unitedsupporter også!

Snakk om fornøyd gutt da; først får han signert drakt av Andy Cole og deretter knuser United Leicester! 

Det var jo en veldig bra fotballhelg nå, jeg hadde ikke annet valg enn å ta det rolig så det var ypperlig med den slags underholdning på skjermen. Og jeg kan faktisk se Liverpoolkamper bare så det er sagt. Jeg elsker fotball og ser helst at Liverpool taper, men om det er en underholdene kamp så setter jeg pris på det og det var det heldigvis mange av denne runden! 

Det er jo jævlig kjipt med torsdagskamper, det skal jeg innrømme. Takk for deeet LvG.. Men det er nå igjen kamp og den forventes å vinne.

Manchester United vs Zorya. 


 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “The United way

  1. Helt enig Ann Mari💓 Det er lenge siden jeg har sett Man. Ute. spille så fantastisk….💓 Man blir fanatiker av mindre💓
    ELSKER Man. Ute.💓

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top