Den største kampen på lenge

Kampen i kveld er så viktig! Jeg kan ikke huske sist jeg har gledet meg SÅ mye til en kamp?! Vinner vi i kveld er vi i FINALEN! Det snakkes jo mye om at van Gaal har mistet garderoben osv, men jeg tror alle spillerne er gira på å nå en finale så jeg håper virkelig på en seier i kveld. Alle som så Liverpool- Everton tidligere denne uka så et Evertonlag i fritt fall. De har flere viktige spillere ute nå og det må United utnytte seg av. Forhåpentligvis gjør det jobben mye lettere for Rashford og Martial og jeg har store forventninger til denne kampen!! 

Mange har i forkant av kampen sammenlignet Carrick og Rooney med Gerrard. Vi alle husker jo hans desperasjon om å vinne Premier League og i hans siste forsøk så snublet han ved mållinja. Dette er kanskje også siste gang Carrick og Rooney er så nære en FA-cup seier og siden de aldri har vunnet den så vil de gå ut enda harderee, eller vil det ødelegge for dem? Helt ærlig så tror jeg begge tar dette med stor ro. Begge er rutinerte spillere og det er en semi-finale i FA-cupen. Stor kamp, for all del, men ikke nok til å?make them slip 😉

Forrige ligarunde mot Crystal Palace var en forbedring etter forrige mot Aston Villa som nesten fikk meg til å sovne i stående stilling på Stretford End. Det var ikke storspill selv om vi vant, men i det minste flere sjanser og et knall mål fra Darmian. Greit å sette første mål på den måten!


Wembley er stort. Fa-cupen også. For meg veier den tungt, det er verdens eldste fotballturnering. I tillegg kommer vi likt igjen med Arsenal med 12 seiere om vi vinner dette. Vi må fortsette historien til storlaget Manchester United nå, den har vært på pause i alt for lang tid nå..

Laget som vinner i kveld, vinner også mest sannsynlig finalen. Den er mot Watford eller Crystal Palace så begge lag i kveld vil være klare favoritter. Jeg har aldri opplevd Wembley og det har jeg naturlig nok veldig lyst til. Flybilletter er allerede bestilt så nå må bare gutta gjøre jobben.

WEMBLEY, WEMBLEY, WE’RE THE FAMOUS MAN UNITED AND WE’RE GOING TO WEMBLEY!!!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Den største kampen på lenge

  1. Hi AMO blir spennende med den kampen i kveld viktig og vinne den å komme til finalen i Fa cupen er stort det:) Ha en nfin dag og kamp i dag så håper vi på seier 🙂 Man Utd 4 ever

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top