Et minne for livet

I går fikk jeg oppfylt et ønske jeg har hatt hele mitt liv som Manchester United supporter- møte Sir Alex Ferguson.

SAF var i Norge i forbindelse med et foredrag han skulle holde for Artic Securities, det var et lukket selskap, ingen fra media hadde fått lov å komme, men JEG var heldig å fikk en invitasjon.

Og jeg fikk møte helten min. Jeg er ikke typen som synes det er kult med kjendiser, de er jo i bunn og grunn bare vanlig mennesker de også, og de fleste synes jeg uansett bare er klovner. Men Ferguson er så mye mer enn kjendis. Han er på høyde med Gud og Jesus, jeg er heller ikke kristen så han går forbi de også. Det er en person som overgår alle, hva han har fått til er utrolig og alt han har gjort for Manchester United gjør at jeg er evig takknemlig.

Og i går sto jeg side om side med denne mannen. Ubeskrivelig følelse. Jeg fikk signert drakten min og dette var en dag jeg kommer til å huske for resten av mitt liv.

Blogger fra mobilen nå så det blir fort litt uoversiktlig om jeg skriver mye og legger ut mange bilder. Skriver mer når jeg er hjemme og har tilgang til Mac.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

5 thoughts on “Et minne for livet

  1. Morsomt da når man er fan 🙂
    Da jeg var liten skulle vi hente min mor på fornebu. Da hun så kom gående så jeg henne ikke engang..så rett forbi.. for 3 meter bak henne kom 3 stk jeg dro kjensel på.. Phil Neal, David Johnson og Ray Clemence. Viste seg at min mor hadde skrytt av fotballferdighetene til guttungen sin til 3 engelskmenn på flyet..Hun visste jo ikke hvem de var.. jeg fikk shake hands og autografer og snakke med de 🙂
    Stor dag for en 10-åring 🙂

  2. Du må være født under en lykke stjerne som er så heldig og få oppleve noen sånt LUCKY GIRL 🙂 Man Utd 4 ever

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top