Oh, Manchester

Endelig er sirkuset i gang igjen! Det er så ubeskrivelig deilig å være i Manchester, denne helga har det også vært fantastisk vær og om noen timer drar jeg hjem igjen med 3 poeng i sekken. Og da får man si seg fornøyd for denne gang.

Jeg har vært utrolig dårlig på å ta bilder denne turen dessverre så det jeg sitter igjen med er noen halvdårlige snapchat bilder. Det viktigste er vel å ha det moro og det har jeg hatt til gangs.

 

Startet fredagen med besøk på Circus som vanlig. Masse kjentsfolk og god stemning. Jeg tenker alltid at jeg skal ta det rolig dagen før kamp, men det er ikke alltid lett når alle er tørste.. Avsluttet kvelden med det jeg trodde skulle være et lurt valg; jeg droppet junkfood som alle andre skulle ha og gikk på butikken for å kjøpe vann og en salat. Tror dere ikke jeg ble matforgiftet av det da?! Våknet opp noen timer senere og var så dårlig. Så da ble det spybøtte i en del timer. Altså, det kunne jo ikke bli verre! Jeg gleder meg alltid til kampstart, men da var jeg så dårlig at jeg ville grine. Men Olsen er sterk, jeg tvang meg selv i dusjen og var klar på Sam Platts litt før ti. Og mate kroppen med noen doble vodka redbull var helt sikkert ikke det smarteste, men noe måtte kroppen ha. Og det gikk faktisk helt greit og stemninga der hjalp på kroppen!



Det kokte på Stretford End og det var syk stemning i starten! Men det var også helt sykt varmt, minst 30 grader der vi sto og det dabbet litt av pga det. Formen min ble ikke akkurat bedre av varmen, men er man stretford ender så står man i 90 minutter og synger


Selve kampen kan jeg ikke skryte så mye av akkurat. Middelmådig. Men vi tar 3 poeng og vinner på en dårlig dag, det er det viktigste. Smalling og Darmian var de beste synes jeg, liker ikke De Gea situasjonen og føler meg ikke helt komfertabel med Romero.. Men han blir nok vår nye førstekeeper.. neste kamp er allerede på Fredag og vi møter Aston Villa. Får virkelig håpe det blir en bedre kamp.

Nå skal jeg straks dra til flyplassen. Blir godt å komme hjem til hverdag og trening igjen, denne kroppen er blitt for gammel for tre-dagers festing. haha.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “Oh, Manchester

  1. Du var savnet på Bishop!!!! Du må slutte med det tullet å gå på Sam Platts!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top