Gullshoot

I går hadde jeg en veldig morsom fotojobb, for å virkelig feire denne sesongen så har jeg hatt en egen gullshoot! Hele meg ble malt i gull, noe som var litt av en pirkejobb, men med en kjempeflink stylist så ble det veldig bra.

Disse to bildene har jeg lånt av fotograv Per Heimly og han assistent Miriam Hatlenes.


Disse bildene er tatt med iPhonen min så det er ikke verdens beste kvalitet, legger ut bildene når jeg får dem. En så spesiell sesong som dette fortjente en egen feiring synes jeg så jeg gleder meg til å se det endelige resultatet. 

Det har vært noen emosjonelle dager dette her, en mann som har vært der hele livet mitt er der ikke lenger og det er et tomrom som skal mye til for å fylles. Jeg er så glad det ble Moyes som tar over, det er en stor trøst. I dag har jeg ligget å sett på tribute-videoer av Sir Alex og Scholes. Verdens beste midtbanespiller gir seg også etter denne sesongen. Men det så jeg komme og selv om det er siste gang han spiller for United så er jeg ganske så sikker på at det ikke er det siste vi ser av han i United sammenheng 🙂

To legender takker for seg, og det blir både glede og tårer. Samboeren min har gitt meg drikke- og treningsforbud frem til jeg blir ordentlig frisk igjen så kampen i dag blir ikke helt av det festlige slaget for min del. Men for en kamp det blir, den stemningen som er på Old Trafford i dag tror jeg aldri kommer igjen. Ingenting blir det samme uten Ferguson. Neste søndag er den siste kampen Sir Alex Ferguson leder Manchester United og da blir det tidenes hyllest til han, det skal jeg sørge for. 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “Gullshoot

  1. Herlige bilder av deg, og en virkelig vakker hyllest til Manchester Uniteds 20 seriegull 🙂
    Glory Glory Man.Utd 🙂

  2. En herlig hyllest til Ligagull nr 20.
    Og idag skal to legender virkelig hylles.
    Blir mange sterke øyeblikk fra Old Trafford idag.

  3. En herlig hyllest av ligagull nr 20 🙂
    Og idag skal to virkelig legender hylles, blir meget sterke øyeblikk fra Old Trafford idag.

  4. Hvor høy er du og hvor mye veier du nå? Du er en treningsmotivasjon og ikke minst et sunt forbilde! Ser aaamazing ut 😉

  5. Fine Gullbilder av deg,håper du vinner 🙂 Du skulle ha vært på Old Trafford fy får en stemning, fik frysninger på ryggen når Sir Alex kominn der da spillera sto der,var helt sykt,har vært på OT noen ganger nå men jeg har aldri opplevd enn sånn stemning som da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top