Når United taper igjen i kveld..

…eller utklasser Shrewsbury? I kveld er det kamp igjen og denne gang FA-cupen. Verdens eldste turnering og det er faktisk nitrist å se klubber som City gi totalt blanke faen i historie ved å sette kun på reservespillere utenom 2 faste spillere.. Da gir du bort seieren på forhånd og viser at det er andre ting som er viktigere; penger og status. Titler som betyr mer. Og ja, det er veldig viktig det også- MEN- jeg personlig setter FA-cupen høyt og det er ikke noe man skal ta for gitt når det er engelsk fotball det er snakk om. Det er en stor cup i England og jeg håper van Gaal og klubben også prioriterer dette. Premier League og topp 4 er vi ute av så en seier her hadde vært et plaster på såret.

United kommer også til å spille med en del unggutter, men vi har ikke noe annet valg nå. Hvor sykt er det ikke med alle skadene vi har nå? Et helt førstelag ute med skader setter selvfølgelig en brems på alt. Og van Gaal sliter naturlig nok med det så ALT skal ikke skyldes på han, men i kveld Bøe det være vinn eller forsvinn. Jeg tviler sterkt, men blir det ikke en overbevisende seier så har jeg ikke bare null tiltro til van Gaal, men også styret. Det er mye sladder i media om hva som foregår i klubben og jeg tror ikke på alt, men det er interessant lesning og den dagen van Gaal pakker sakene blir det spennende å høre hva som er fakta og ikke.

Pre-match innlegg her inne har som regel vært utelukkende positive fra meg. Jeg har alltid hatt troen på United og forventet seier uansett hvor store motstanderlaget har vært, men slik er det ikke lenger. Vi taper mot alle og et ydmykende nederlag mot Midtjylland gir meg ikke store forhåpninger i dag. Nitrist.

Men United er jo umulig å spå nå om dagen. Enten taper vi kampen rettferdig siden vi er ræva eller så smeller vi til med 4-0 seier. Haha, meget utilregnelig, men det er den følelsen jeg sitter med nå! Jeg håper selvfølgelig på det siste, selv om jeg ikke støtter van Gaal så vil jeg alltid at vi skal vinne og om vi går videre i FA-cupen er det et skritt i riktig retning.

Hva tror dere?

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

8 thoughts on “Når United taper igjen i kveld..

  1. Er trist om dagen ja, men jeg tror de vil vise seg fra en bedre side i kveld selv med all de skadene vi har. Man Utd will never die . ha en fin kamp kveld AMO så håper vi på seier 🙂

  2. Støtter laget uansett. Når det gjelder LvG, så er det morsomt å lese journalister og såkalte eksperter skriver at nu får han sparken, så går det noen dager og ingenting skjer. Da skriver de at han får 2 kamper å vise at han kan snu det, selv om han får dårlige resultater så skjer det fortsatt ingenting. Da skriver de at det finnes ingen som kan overta nå og derfor sparkes han ikke. Men til sommeren….

  3. Har støttet laget i tykt og tynt siden slutten av 70-tallet, og for meg er det totalt utenkelig å håpe på tap for at da evt. får konsekvenser for manager (som jeg har sett mange uttaler). Det at vi nå er i ingenmannsland er en helt forferdelig følelse og at en blir litt apatisk tidvis, er en totalt ukjent følelse. Det blir spennende til sommeren og vi får håpe og tro, skulle vel tørre si forvente at det skjer saker som får vår ærverdige klubb tilbake der den tilhører. Verdens største og fryktet av alle! God kamp! 🙂 Mvh, John Ivar.

  4. Alt for tidlig å gi opp 4.plassen i februar!! Seier på søndag så er det 3 poeng opp til City. Fortsatt mulig å sende Pep inn i neste sesongs Europa League ;))

  5. city stiller kanskje med reservepreget lag, men trenern får styre laget som han selv vil, ligger kanskje taktiske årsaker bak. de lever i PL og CL, og ikke rart dem prioriterer dette mer enn mikke mus cup som mou kaller det. MU kan man ikke si det samme om, så derfor stiller dem med mer, fordi FA er vell siste mulighet dem har til å ende med ett trofee i skapet. Europa League er det bare å glemme. og fotball handler om prestisje, ingen bryr seg om hvilket turnering som er den eldste, det handler om å være kongen på haugen og det blir du ikke av å vinne FA desverre.

  6. Ingenting får meg til å le mer av Manchester United fans som klager. Prøv og vær Leeds supporter for en dag så kan dere se at dere har ikke en dritt å syte over.

  7. Vet ikke om jeg skal le eller grine hvis vi taper i kveld! Ser ut som det går veien, men det kan lett rakne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top