Manchester United 1982-83 3rd shirt

Lenge siden sist! Tiiter innom en kjapp tur for å gjøre som alle andre bloggere; vise dagens outfit!

Fikk denne herligheten i posten for en uke siden og jeg elsker den allerede. Denne tredjedrakten er fra 1982-1983 sesongen. Lenge før min tid med andre ord, men med adidas som neste draktleverandør blir denne perfekt for neste sesong også.

Jeg har også kjøpt denne derfra; http://annmariolsen.blogg.no/1432150159_20052015.html

OG!! Jeg oppdaget en ny ting i går! Selvutløser på iPhone. Hvorfor har ikke jeg funnet ut dette før?! Eller viktigere- hvorfor har ingen fortalt meg dette?? Dette vil nok lette blogglivet betraktelig vil jeg tro, nå kan Bea endelig få litt avlastning. Haha..


Drakten kommer i str S-XL. Jeg har Small og den er helt vanlig i størrelse.

Kjøpt her: http://www.retroshirthaven.com/manchester-united-1982-83-3rd-shirt

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Manchester United 1982-83 3rd shirt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top