Comeback kings

Juleferien er over for min del og jeg har forlatt vakre Toten for denne gang. Hatt det veldig koselig de dagene jeg har vært hjemme, men det var godt å komme hjem også, har jo i kjent stil fått feiret jula inn for å si det slik.

Våknet hver eneste morgen slik

Søndag var helt knekken for meg, det var jo United kamp så jeg måtte jo dra å se den hos Petter samt ta noen juleøl og litt gløgg! Startet jo greit nok, optimistisk og kampklar

Men endte opp slik, koselig å ha meg på besøk 🙂

Fortsatt sliten på juleaften, men god mat og masse avslapning gjorde susen!

Julens høydepunkt er uten tvil Boxing Day!! Gleda meg som en liten unge, formen var ikke akkurat fin etter julefesten dagen før, men jeg klarte det igjen. 

OG HERREGUD FOR EN KAMP!!!!!! Helt fantastisk!!! Gikk ned i knestående da Chicharito like før fulltid. United vant fullt fortjent og dagen ble komplett da først City taper og deretter går Liverpool på en smell. Ber faktisk ikke om stort mer enn akkurat det, for en herlig fotballdag! En glad og lykkelig Olsen måtte selvfølgelig feire dette til de grader 🙂

BELIEVE20!

I dag fristet det så sykt å bli avholds, tidenes blåmandag føltes det som. Da er det deilig at det faktisk er Fredag i morgen og at jeg helt sikkert kommer på bedre tanker innen helga er over. I kveld har jeg og samboeren bare slappet av på sofaen, tatt på meg ekstra jobbing i helga så greit å ha overskudd til det.

Sjekk dama!! For et kjærringemne 🙂

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Comeback kings

  1. fy for en hærlig og spennende kamp,hadde hjerte i halsen hele tia,men fy å deilig det var når vi scora helt på slutten der:-) bra att shitty og det looser laget tapte og,er bare så hærlig og vara Man Utd supporter og tilhøre den familien:) ha en fortsatt god jul:-)

  2. Det var nå virkelig Chicharito som skåret like før full tid, er du sikker på at du så kampen eller? Tehe 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top