We are the champions!!

Ahh… ENDELIG!! United er mestere i både premier Leauge og Champions Leauge!!
Fy fader for en spennende kamp, når Ronaldo bomma på straffe var jeg helt overbesvist om at Chelsea kom til å vinne…var helt fortvilet å på gråten, men United viste seg til og være det beste laget- da kom gledestårene!! For en kveld! Utrolig stolt av Manchester United nå.
Er i skikkelig lykkerus og skal leve i Uniteddrakta fremover!

Så til resten av United supporterne der ute; gratulerer, vi klarte det!!!!!!

1211468160169340

Det ble jo selvfølgelig festkveld for alle oss i går, og det tok helt av. Har blåmerker på steder jeg ikke skulle tro at det gikk ann å få det..haha, slik går det når jeg havner underst i en stor haug med folk!
n5637659841267340385

Legger ut flere bilder fra kvelden senere, nå skal jeg hvile meg… Nok en gang, gratulerer!:D

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “We are the champions!!

  1. Takk for det, hærlig at “vi” endelig vant!!:D
    Jeg spiller ikke fotball lenger selv desverre, har sluttet nå: men laget jeg spilte sist for het Ihle damelag!
    🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top