Que Sera, Sera

Wembley here I come!

Jeg har hatt to fantastiske dager i London og turen avsluttes med finale på Wembley i dag. Jeg håper selvfølgelig på seier og at første trofé for denne sesongen løftes allerede om noen timer.

Utrolig synd at Micky gikk ut med skade forrige kamp og må stå over i dag, men jeg håper at Carrick er klar og starter i stedet for Fellaini. Southampton har hatt betraktelig flere hviledager enn United, noe som selvfølgelig er en fordel for dem. Men jeg føler meg rimelig sikker på seier til oss i dag. 

Var ganske så heldig med forrige betting så vi må jo prøve lykken i dag også. 

Satser på hjemmeseier, United scorer to mål eller mer og Martial som første målscorer. Anytime’s playtime 😉 

COME ON UNITED!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Que Sera, Sera

  1. Lykke til i kveld. Har også Man Utd på oddsen, selv om jeg ikke er spesielt glad i klubben. Tror dere får “pokal” i dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top