Watch out City

Pressekonferansen i går var jo rene Kinderegg-overraskelsen; 3 i 1. Med Rojo, Pogba OG Zlatan tilbake. Gleden sto mildt sagt i taket og jeg gleder meg alltid til kamp, spesielt etter landslagspause- MEN NÅ GLEDER JEG MEG VIRKELIG TIL KAMP!

De har ikke match-trening så vi kan ikke forvente så mye fra start. Men fra hva jeg har sett så har de trent bra lenge nå og alle tre har det inni seg, jeg bare håper det klaffer fra start for Gud, som vi har savnet disse. Pogba spesielt, men også Zlatan da Lukaku ikke har scoret på mange kamper(er det 7 nå tro?). Det løsnet for han på landslaget og det er bra, men det er også sunt med litt konkurranse!

Siden RedArmyBet alltid har høyest odds på United så skal jeg sette litt på seier til oss for i dag har jeg virkelig troa! Dette må jo ha gitt spillerne litt boost og Newcastle på hjemmebane SKAL ende i seier!

3-0 til United!

United are back today and oh my god- I am excited! Yesterday's news were almost too good! Rojo, Pogba AND Ibra back! FINALLY! I'm sorry for all the explanations marks, but I can't help it! I'm so excited to see the Xl and hopefully we'll see Rojo and Pogba from start and Ibra getting some minutes in the second half. They haven't played in a long time so we can't except them to be on top from start, but all three got 'it' in them and how we have missed them?!

It's always good to have the Premier League back after international break and I'm feeling very optimistic! Since I'm betting with my Redarmybet app and they always put United to win with the highest odds, I'm definitely putting up a good bet on that today!! The team spirit must have gotten a boost with the boys back and playing at home against Newcastle is a must win.

I'm in a really good mood today, going on a birthday later and watching the game there. I just want it to start now! Is it too early to pop the champagne???

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

6 thoughts on “Watch out City

  1. Jeg skal også se United Liverpool under U18 på Lørdagen.
    Jeg gleder meg og er nervæs altså. men håper Zlatan er tilbake til den matchen 😉
    Jeg skal være der fra Fredag til Mandag 🙂 !

  2. Litt off topic dette men:Eg hugsar godt nyheiten om at Cantona signerte for United.Radioen stod på på nede på rommet mitt da eg var på veg opp trappa til muttra og fattern,da sa dei på Nrk nyheiter at Cantona hadde signert for United.Og eg vart kjempeglad,Leeds hadde vunne serien året før og Cantona var ein kjempespelar.Han vippa ballen to gongar over Chelseas Paul Elliott før han scora for Leeds ein gong hugsar eg.Han kom inn som innbyttar for oss i ein 2-1 seier over City.Eg tok opp kampen påTV3 på video fordi denne Sundagen var eg på noko konfirmasjons greier.Peter Reid kom inn som innbytar på City og scora målet deira,men akkurat det skal eg ikkje seia sikkert…Men det som er heilt sikkert er at Cantona sat på tribuna nett etter at me hadde kjøpt han i kampen før da me slo Arsenal 1-0 og Hughes scora.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top