Southampton away

Endelig helg! Denne helga har jeg gleda meg til hele uka for nå er planen kun avslapning. En stor kontrast til de forrige helgene med bursdagsfeiring og tur til Manchester. I dag sov vi lenge, spiste frokost i senga og nå er jeg på trening. En times powerwalk på mølla og deretter styrke. Perfekt start på dagen. Jeg skal få inn et par skikkelig gode økter denne helga og bortsett fra det skal jeg bare slappe av med fotball, serier og god mat!

Southampton vs Manchester United

Lørdag og bortekamp. Jeg tar absolutt ingen kamper for gitt i Premier League og jeg viste at Stoke ville bli en tøff kamp, og den endte uavgjort. Forrige sesong ga vi vekk sjokkerende mange poeng mot halvgode lag, men jeg ser klare forbedringer der denne sesongen allerede heldigvis! Vi scorer mye mer og vinner kamper vi fort kunne spilt uavgjort forrige sesong, vi er mye sterkere og derfor er jeg sikker på seier i dag. Statistisk sett er alt på vår side og vi har ikke tapt på St. Marys siden 2003. Ikke at det har all verden å si, men vi reiser bort mer selvtillit og klar for å vinne dette! Jeg forventer en god og underholdene kamp! Jeg er meget spent på laguttaket og er dessverre redd for at Mourinho starter med Fellaini. Jeg stoler absolutt på sjefen vår, men jeg kan ikke være enig i alt og jeg mener det er en stor feil om vi starter med Fellaini i dag. Han har vært veldig god så langt, absolutt- men han må spilles riktig. Med han og Matic på midtbanen er det null balanse og derfor mener jeg det er kritisk at Herrera får starte i dag. Han har ikke vært så god så langt, men han fortjener å få sjansen i dag. Spesielt nå som Pogba er skadet! De er samme spillertyper med den kreative delen vi trenger pluss fart. Fingrene krysset for at vår kjære spanjol starter og forhåpentligvis kan vi se den Herrera vi hadde i fjor.

Blir det en ny 4-0 seier til oss i dag? Jeg satte faktisk penger på 4-0 mot Button og selv om det var en fantastisk kamp var jeg litt sur på Pereira helt på slutten 😂

Og det leder meg inn på cup-kamper. To spilt og to vunnet. Det kan ikke klages på. Følelsen jeg hadde inni meg da Champions League hymnen ble spilt kan nesten ikke beskrives. Så utrolig deilig! Gleder meg til sene høstkamper 😁 Cup-kamper gir også muligheten for resten av spillerene til å vise deg frem og en jeg spesielt gledet meg til å følge med på var Lindelöf. Jeg har kun skrevet positivt om han og vet han har talentet, men jeg føler nå at han må bevise litt. Han ser ganske så tapt ut og nervøs. Men vi må også tenke på spillere vi har hatt før som har startet dårlig og som utviklet seg til verdensspillere. En helt annen spiller som virkelig har vist seg er Martial og han var fantstisk mot Burton. Han var alle steder og små marginer som gjorde at han ikke fikk flere mål. Og hva med Rashford?! Herregud så glad jeg blir av den gutten! Fortsetter han denne veien er han verdens beste om noen år. Derfor måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg ny drakt for noen dager siden.

Finally weekend! This one will be a huge contrast to my previous ones. I'm just going to stay inside watching football and tv, eat good food and relax. Work out and sleep in. I need a healthy weekend and nothing's better than starting the day with a good work out! I'm as we speak in the treadmill and gonna do 1 h here with power walk and lifting weights after.

Southampton vs Manchester United

Saturday and United playing away against Southampton. I don't take any games for granted, I knew Stoke would be a tough one and we dropped points, no games in the Premier League are easy. Last season we lost a lot of points to mid-table teams but as I've said before out team now are much stronger than last season. Games we could have lost or played draw we're now winning, I see a change and today we must win. Statistically we should, we haven't lost at St. Mary's since 2003 and we're on a roll. I'm expecting an entertaining game and a good win. We need to look forward and never give the opponent a chance to score. I'm curious on the team though, I really want Herrera to start! He need to be played more and we need the Herrera we had last season. Especially now when Pogba is injured. I trust Mourinho, but please please please don't start with Fellaini! There's no balance with him and Matic on the midfield! Herrera is the same type of player as Pogba and defiantly something we will miss today if we start with Fellaini+Matic.

Score prediction people? Another 4-0 victory?! I sat money on a 4-0 win against Burton and even though it was a fantastic game I was pissed off at Pereira at the end. 😂

And that leads me over to the previous cup games! I haven't had time to write about them. Two games and two win, can't complain about that. I can't describe the feeling I had inside me when the Champions League chant came on! An amazing feeling!! It's so good to be back in Europe against the best teams and I can't wait till the next game. I was also very excited to see other players get their chance and especially Lindelöf, I've written only good things about him and I believe his talented but he gotta show us something soon. I can't point my finger at it, but he seems a bit…lost? Idk but I gotta admit I'm a bit disappointed, I was expecting more of him l. We need to give him time to adapt, look at some of our best players ever in the history and they didn't have the smoothest start either so it's stupid to write him off already and writing shit. A totally different player but one who also had to prove himself was Martial, and he's been amazing. Against Burton he was everywhere, high and low. Good to see him back and many goals ahead if he continue like this. And what about Rashford?! Amazing person! He will be the best player in the world if he keep up the good work. Watching United like this makes me so happy!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top