Manchester United i Oslo

For en helg! Dette er vel den beste pre-season på lenge?! MUTV har gjort en fantastisk jobb med å dekke kampene og supporterklubben og Scotsman gjorde en kjempejobb i helgen da United besøkte Oslo! En helg der Oslo var farget i rødt og god stemning fra start til slutt.

Siden det var utrolig mange som hadde tatt turen til Oslo så dro jeg ut å møtte en del fredagen, men det var selvfølgelig Lørdag og Søndag som var det store. Lørdag var det opp tidlig, hente drakt som lå å ventet på posten og deretter hjem igjen for å stille i stand en stor lunsj til foreldrene mine og Kjetil som var i byen.

Hvem har jeg på ryggen tro!?

 

Leander måtte selvfølgelig få drakt han også! 🙂

Etter en del timer nede i byen tok vi turen til Scotsman der det var Q&A med Andy Mitten.

For en hyggelig gjeng! Nordmenn er jo kjent for å være lidenskapelig innen fotball og nå hadde vi jo samlet kremen så de var imponerte! Det ble synging til langt på kveld og en perfekt oppladning til kampen. 

Søndag og match day!

En utrolig morsom helg er over og jeg sitter igjen med mange nye minner. Moro for Leander og endelig få se United live også! Nå blir det tilbake til sunne vaner frem til jeg drar til Manchester for første serierunde. Ikke lenge til nå! 

I dag har jeg også satt opp Fantasy laget mitt og laget en egen League som dere kan joine. Legger ut kode i neste innlegg!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top