Takk for alt

Da er det bekreftet det vi alle har ventet på; Wayne Rooney er ferdig i Manchester United å vender tilbake til gutteklubben sin hvor alt startet. Han kom til oss fra Everton da han var en ung gutt med et stort talent og potensial. Privatlivet hans var ikke på stell og han hadde en turbulent tid i media. Men etter 13 år i verdens største klubb har han vokst seg til en mann å forlater oss som en legende.

Det er alltid trist når store navn forlater klubben, men jeg kjenner ekstra på at Rooney drar. Han vil for alltid være en av mine topp favorittspillere så at han nå velger å dra er vemodig. Som sagt så var det ventet og helt rett avgjørelse for begge parter, men det blir utrolig rart å se han spille for et annet lag i Premier League. Selv om han nå spiller for en rival så har han min største respekt og han skal få en hyllest 17. September da han gjester Old Trafford i blå drakt. Vi skylder han det etter alt han har gjort for oss. Når jeg tenker tilbake på alle minnene han har gitt meg så må jeg bare smile. For en spiller!! Rooney kom fra byen jeg hater og tok meg og resten med storm. Han spilte virkelig med hjerte utenpå drakta. Å blø for drakta er noe Rooney virkelig har gjort og han har vært vår viktigste spiller i mange år.

Jeg tror ikke mange helt forstår hvor stor spiller han faktisk er og hvor stort det er å holde de rekordene han har både for oss og for England. Han har fått ufortjent mye dritt fra egne supportere og det er trist for alt har ikke vært fortjent!

Selv om det vil bli rart å se han spille for Everton så unner jeg han alt godt og vet han kommer til å fortsette å gjøre det bra! Han ser kjempebra ut nå og en massiv respekt at han blir værende her og ikke drar til Kina eller USA for å tjene mest mulig. Han elsker fotball og nå får han mer spilletid. Jeg forstår valget hans og han fortjener ingenting annet enn vår hyllest.

Av alle minner han har skapt må brassesparket mot City være det beste og jeg har fortsatt arr på kneet etter en vill feiring. Det må være tidenes Premier League mål?! Av øyeblikk på Old Trafford må jeg si det var fantastisk å se Rooney putte to mot Liverpool i 2012 da det var første kamp for Suarez etter rasismeutestengelsen.

Jeg har tidligere gitt en hyllest til Rooney her: http://m.annmariolsen.blogg.no/1483905436_wazza.html

Takk for alt Rooney! ❤

(Det kommer selvsagt et eget innlegg om Lukaku, men i dag er det kun Wazza i fokus).

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

One thought on “Takk for alt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top