Terminlista Premier League 2017/2018

Endelig er dagen her da terminlista for sesongen blir lagt ut. For meg som elsker fotball er det en viktig dag siden jeg nå begynner å planlegge mine helger helt frem til mai 2018! Alle som kjenner meg vet at jeg aldri går glipp av en kamp, så nå vet de også når jeg er ledig eller ikke;)

Det kribler i kroppen bare jeg tenker på å se United spille og endelig kunne dra tilbake til Manchester. Selvfølgelig skal jeg på åpningskampen og det er bare å telle ned dagene.

Uniteds første kamp er mot West Ham og vi åpner sesongen med hjemmekamp! Det er alltid en fantastisk stemning i Manchester første serierunde og det å gå opp trappene til Stretford End etter en så lang pause kan ikke beskrives. Det er glede fra topp til tå!

Nå er det bare å vente på at sesongkortene kommer i posten og at de nye draktene slippes! Sitter i skrivende stund i den nye bortedrakta, den er sykt fin- men som dere kanskje ser noen størrelser for stor! I påvente at jeg får damemodellen selv får jeg låne Kjetil sin i mens;)

Spennende!!


 

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

4 thoughts on “Terminlista Premier League 2017/2018

  1. Greit vi har fått ett bra kamp program, men ikke begynn med “This is our year”. Det er Liverpool supporterene sin jobb 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top