Alt håp ute om en fjerdeplass? Neste kamp vil definere sesongen..

Velfortjent tap mot Arsenal i går og nå kan vi bare vinke farvel til en fjerdeplass. Om ikke må vi få sykt mye hjelp fra andre lag, men jeg tviler på det og er nesten ikke skuffa over det for det har ligget i kortene at vi ikke kom til å klare det.

Jeg forventet ikke mye fra spillerne i går og ble for første gang tror jeg ikke sur etter et tap. United spilte med et svekket lag og jeg tror alle er fokusert på Europa League. For det er jo den som skal prioriteres og det blir en avgjørende kamp om noen dager. Den vil være med å definere sesongen. Ryker vi ut så blir det en katastrofe sesong. Men kommer vi til en finale og vinner den har vi både et nytt trofé og Champions League neste sesong. I tillegg til ligacuptrofèet så blir det en godkjent sesong. Jeg gir ganske f i om vi ender på en femte, sjette eller sjuendeplass i PL nå, fullt fokus på EL og jeg håper Mourinho lar unggutta prøve seg. Det vil gi dem verdifull spilletid og erfaring! Noe som kan være gull verdt til neste sesong og fremtiden deres. Er det en tid de kan slippe til så er det nå. Så kjempebra at Tuanzebe og McTominay fikk PL-debut i går og førstnevnte fra start. Til og være 19 år, sin første kamp fra start for førstelaget og det på bortebane mot Arsenal så imponerte han meg! Han hadde en ro over seg at man skulle tro han var vant med et slikt press, så selv om det er surt å tape mot Wenger og hans Arsenal så var det noen positive ting å ta med seg for oss!

Forrige uke fikk jeg gjort unna litt shopping også; sesongkort på Stretford End for 2017/2018. (Den type shopping jeg liker!) Selvfølgelig på deadline day siden jeg er verdens treigeste på slik. Jeg satt FIRE TIMER i telefonkø i går for å få fornyet det. Helt håpløst. Det er jo egentlig en enkel greie da man også kan gjøre det på nett, men om man taster feil passord (noe jeg selvfølgelig klarte) så sperrer de profilen din i ett døgn!? Så da var det bare å sitte i telefonkø med tusen andre da… Men gleden var stor da det gikk igjennom. Gleder meg til sesongen er over så vi kan starte oppladningen til neste sesong.

Og jeg er vel ikke den eneste som har fått kjenne på sommeren denne helga? Fredag hadde vi årets første grilling og la meg bare si det først som sist; JEG ELSKER GRILLING! ❤ Jeg skal seriøst grille hver dag det er fint vær. Så er det i tillegg så lett å spise sunt samtidig! Vi lagde grillspyd med forskjellige grønnsaker og falafel og hadde burger, søtpotet og ananas ved siden av. Og med en god flaske rødvin ved siden av var det helt perfekt. Hos meg er det sol på terrassen på morgenen (men da er jeg jo alltid på jobb), men hos Kjetil er det på ettermiddagen så da får man et par timer med sol etter jobb og det er jo så godt. Blir nok noen sene sommerkvelder med litt godt i glasset der ja..

Denne uka blir fylt med mye jobb og en ekstrem viktig kamp på torsdag! Som jeg gleder meg! Jeg gleder meg jo allerede til Stockholm, men føler vi må sikre finalen før jeg kan ta mer av.

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

3 thoughts on “Alt håp ute om en fjerdeplass? Neste kamp vil definere sesongen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top