Semifinale, sesongens viktigste kamp hittil..

Det har vært mange bra kamper denne uka for oss fotballelskere; Monaco-Juventus og Real Madrid-Atlético Madrid i Champions League mens Ajax leverte en solid kamp mot Lyon i Europa League. Men for oss Unitedsupportere er det i kveld som er viktigst. Den viktigste kampen så langt denne sesongen. Og det blir ingen lett kamp, for Celta Vigo kjemper om det samme som oss; en finale og mulig CL-spill neste sesong. De hvilte hele 8 spillere sist kamp og satser alt på dette. Vi møter et sultent og spilleklart lag i kveld. Og vi alle vet våres skadesituasjon og slitne bein, vi kan ikke gå ut på banen i kveld og tenke at dette blir en lett kamp!

Jeg er veldig usikker fremfor kampen i kveld, hvordan vil Mourinho at gutta skal spille? Jeg mener det er ekstremt viktig å få et par bortemål i dag. Ikke være fornøyde med 0-0 eller 1-0 ( det blir jo alltid 1-1….) om vi scorer så må vi ikke legge oss bakpå, vi har sett alt for mange ganger at vi får svi for det og de andre scorer. Vinner vi 2-0 er jeg kjempefornøyd. Jeg har vært nedfor etter kampen søndag og nesten gått å gruet meg til denne dagen, men i dag har jeg faktisk fått en bedre magefølelse. Nå skal det jo sies at jeg er evig optimist så ikke sett hus og dame på det jeg sier- men jeg tror vi vinner i kveld!

Kampen i kveld blir utrolig spennende.. Den er så viktig! Jeg har kriblinger i kroppen på godt og vondt. Og det er både jævlig og deilig på samme tid. Det er lenge siden jeg har følt det sånn her, storkamper i ligaen er selvfølgelig noe eget det også, men å spille i en cup fra sesongstart og vi nærmer oss målet…en finale og et nytt trofé- det er spesielt og noe eget over.

Hadde det ikke vært EKSTREMT deilig å startet returkampen hjemme neste torsdag med et par mål sikret!? Så kunne spillere som trenger det fått hvile på benken og vi stakkars supportere kunne hvertfall fått starte kampen med hvilepuls. Det hadde vært noe!! Men da må gutta gjøre jobben i dag!

COME ON UNITED!!!

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top