nervøs super-søndag!

Med seier i dag så rykker vi opp på tabellen. Og med Middlesbrough som motstander skulle man jo tro at det er en enkel sak for et lag som United, men jeg er langt fra sikker. Hjemmekampen var langt fra enkel, men det ble seier til slutt og det håper jeg virkelig i dag også. Nå MÅ vi utnytte oss av at andre lag mister poeng! Det er nesten blitt en forbannelse at vi også taper når andre lag gjør det først. Vi har fått mange gavepakker og tabellen hadde sett mye lysere ut for vår del om vi faktisk hadde klart å utnyttet det. 

Spillerne er slitne, tre kamper på syv dager er tungt. I tillegg er Herrera og Zlatan ute med karantener, Pogba er skadet og samme med Blind. 

Syv forandringer på laget fra sist; De Gea, Bailly, Smalling, Jones, Mata, Carrick, Fellaini, Young, Lingard, Rashford..

Hva skjer med Shaw? Skjønner ikke at Blind har gått foran han som venstreback, i dag er han heldigvis på benken og trenger spilletid. Jeg er ikke akkurat noen fan av Carrick og Fellaini sammen på midtbanen så da jeg så startoppstillingen ble jeg ikke mer positiv. Micky skulle klart ha startet, men han er nok sliten og må benkes. Forståelig, men det kan gå ut over kampen.. Det som er veldig bra er at det er 7 engelske spillere med i dag og 3 fra akademiet! 

Selv om jeg tror kampen blir kampen blir vanskelig så må jeg jo alltid spille på seier til oss! Jeg har vært så sykt dårlig/uflaks i det siste så nå må det bare snu, for på spillhistorikken min står det tap, tap, tap, tap?og lista er lang. haha. Så i dag blir det nok bare litt sikre spill 😉

Jeg har litt på følelsen at når er jeg negativ til kampen/enkeltspillere så får jeg meg en overraskelse så det kan vi jo håpe på. Fellaini har jo faktisk vært god i det siste så selv om jeg hater Carrick+Fellaini så kanskje han har en god kamp. Flere gode kamper i dag så super-søndag MÅ starte med seier til oss. Så satser jeg på City seier (liker ikke å skrive det) mot Liverpool, et par kort og skader hadde heller ikke vært dumt. Spennende blir det uansett!

Nå skal Mata-drakten straks på. Han hadde en knall kamp sist så jeg setter nok han opp som målscorer også. Come on United!! 5.plass here we come..

 

Blogger hovedsaklig om Manchester United og livet som fotballsupporter. Kontakt: [email protected]
Posts created 337

2 thoughts on “nervøs super-søndag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top